شناسهٔ خبر: 66699121 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

دورهمی بورسی / اوراق دولتی در راه بورس؛ فرصت‌ها و تهدیدها دورهمی بورسی / اوراق دولتی در راه بورس؛ فرصت‌ها و تهدیدها

دانلود فیلم فردای اقتصاد: رییس سازمان برنامه و بودجه در جلسه‌ای با فعالان بازار سرمایه ایفای نقش پررنگ‌تر بازار سرمایه در تامین مالی دولت را مطرح کرد. اینکه تغییرات نرخ بهره در سال ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود و دولت چگونه اوراق بدهی خود را در بورس به فروش خواهد رساند، مورد ارزیابی کارشناسان بازار سرمایه

صاحب‌خبر -

فردای اقتصاد: رییس سازمان برنامه و بودجه در جلسه‌ای با فعالان بازار سرمایه ایفای نقش پررنگ‌تر بازار سرمایه در تامین مالی دولت را مطرح کرد. اینکه تغییرات نرخ بهره در سال ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود و دولت چگونه اوراق بدهی خود را در بورس به فروش خواهد رساند، مورد ارزیابی کارشناسان بازار سرمایه قرار گرفته است. حال سوال اینجاست، آیا با کاهش قیمت اوراق و افزایش نرخ، نکول در صندوق‌های درآمد ثابت را شاهد خواهیم بود؟ با فرض نرخ فعلی اوراق بدهی، بازار سهام چه سرنوشتی خواهد داشت؟

در این قسمت از دورهمی بورسی فردای اقتصاد، بهادر برهان معاون سرمایه‌گذاری شرکت ترنج، سعید درخشانی کارشناس و فعال بازار سرمایه، امیر ندیری مدیر سرمایه‌گذاری صندوق‌های کارگزاری اقتصاد بیدار و ابراهیم دادگر مدیر صندوق درآمد ثابت کیان به میزبانی مهدی طحانی به بررسی برنامه افزایش تامین مالی دولت از بورس؛ فرصت‌ها و تهدیدها پرداختند.

به نظر شما حرکت اوراق دولتی در مسیر بورس؛ فرصت‌ است یا تهدید؟ برای ما کامنت بگذارید.

نسخه صوتی را اینجا بشنوید:

منبع: fardayeeghtesad-38518

نظر شما