شناسهٔ خبر: 66698776 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

افتتاح نگارخانه سرو در اردیبهشت شیراز افتتاح نگارخانه سرو در اردیبهشت شیراز

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که اعتقاد دارد راه اندازی نگار خانه در مجموعه مرکزی شهر به شدت احساس می شد در آیین افتتاح نگارخانه سرو، بین آثار برگزیده نقاشان و خوشنویسان فارس قدم زد و نسبت به معرفی و ارائه هر چه بیشتر آثار هنرمندانه در این نگارخانه ابراز امیدواری کرد. «محمد مهدی اسماعیلی» پیگیری های

صاحب‌خبر -

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که اعتقاد دارد راه اندازی نگار خانه در مجموعه مرکزی شهر به شدت احساس می شد در آیین افتتاح نگارخانه سرو، بین آثار برگزیده نقاشان و خوشنویسان فارس قدم زد و نسبت به معرفی و ارائه هر چه بیشتر آثار هنرمندانه در این نگارخانه ابراز امیدواری کرد.

«محمد مهدی اسماعیلی» پیگیری های استاندار فارس و مصوبات دولت در سفرهای استانی را قابل توجه ارزیابی کرد و گفت: بخش عمده‌ای از این مصوبات را تا پایان چهار سال اول اجرایی و به مردم فارس و شیراز تقدیم می کنیم. 

او برای سینمادوستان هم یک خبر ویژه داشت؛ ۱۷ سینما در شهرستان ‌های فارس آماده افتتاح است و سالن‌ های مناطق محروم در وضعیت بازسازی و متناسب ‌سازی به سر می برند.

 

اسماعیلی با اشاره به اینکه سه سالن در حال آماده‌ سازی است و به زودی افتتاح خواهند شد، ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد همه تلاش خود را برای مهیا کردن تجهیزات و استانداردسازی سالن های سینما در فارس به کار گرفته است. 

استاندار فارس هم در آیین گشایش نگارخانه 190 متریِ سرو که با هزینه 22 میلیارد ریالی آغاز به کار کرده است از نیاز هنرمندان فارس به راه اندازی نگارخانه گفت.

 «محمد هادی ایمانیه» راه اندازی این نگارخانه در مدت زمان کوتاه را ارزشمند دانست و امیدوار است با این اقدام، هنرمندان فرصت بیشتری برای عرضه آثار خود پیدا کنند.

 تعدادی از محصولات هنری توسط استان خریداری می شود تا هنرمندان جوان تشویق شوند. این وعده را استاندار فارس در شرایطی داد که چند هنرمند پیشکسوت استان چشم به او دوخته بودند.

ایمانیه بهره گیری از تجربه پیشکسوتان عرصه های هنری را نیز برای جوانان رفتاری ضروری توصیف کرد.

انتهای پیام



نظر شما