شناسهٔ خبر: 66698675 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خدمت به مناطق محروم لازمه جامعه‌پردازی و دولت‌سازی مردمی

دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج گفت: برای تحقق تمدن نوین به دو حرکت جامعه‌پردازی و دولت سازی مردمی نیاز داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار مقداد فرمانی عصر امروز در مراسم مدار امید و تجلیل از فعالان عرصه روابط‌عمومی در سپاه و بسیج سپاه روح‌الله استان مرکزی، اظهار داشت: سرعت در انتشار اخبار در روایت سازی رسانه بسیار با اهمیت است و صحت خبر برای جبهه حق، اولویت نخست در انتشار اخبار است، روایت سازی رسانه‌ای در عملیات وعده صادق برجسته بود و حالا حالا رژیم صهیونسیتی از جای خود بلند نخواهد شد و نیاز است این سبک برای سایر عملیات رسانه‌ای به ویژه در فعالیت‌های فرهنگی رخ دهد.

وی با بیان اینکه ارتباطات یک ابزار برای رسیدن به اهداف است که در این مسیر نقش روابط‌عمومی بسیار تأثیرگذار است، افزود: امیدآفرینی به آینده انقلاب بزرگترین جهاد تبیین است، در شرایطی که دشمن با جنگ رسانه و جنگ نرم علیه ما به پا خواسته است ضروری است از طریق رسانه به مقابله به‌پا خیزیم.

دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج با بیان اینکه برای تحقق تمدن نوین به دو حرکت جامعه‌پردازی و دولت سازی مردمی نیاز داریم، گفت: ذات انقلاب و رمز تداوم انقلاب اسلامی ایران مردمی بودن است، در مسیر جامعه پردازی و دولت سازی مردمی لازم است خدماتی که در مناطق محروم انجام می‌شود انعکاس پیدا کند تا امیدآفرینی در جامعه و بین مردم افزایش پیدا کند.

فرمانی بیان کرد: در عملیات‌ وعده صادق، وعده خداوند متعال محقق شد و جبهه حق موفق به شکست جبهه باطل و رژیم کودک‌کش صهیونیستی شد. خداوند متعال فرموده‌اند هر زمان جبهه حق بر جبهه باطل پیروز شود، ایام الله است بنابراین این ایام، ایام الله است، تقابل حق و باطل از گذشته وجود داشته و امروز با درگیری رژیم خون‌خوار صهیونسیتی با مردم غزه به اوج خود رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با روایت سازی خوبی که انجام شده، بسیاری از کشورهای جهان جنایت‌های رژیم صهیونسیتی را اذعان داشته‌اند و نیاز است این جریان‌سازی رسانه‌ای امتداد داشته باشد.

انتهای پیام/711/

نظر شما