شناسهٔ خبر: 66698435 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

داماش گیلان ۴ مس سونگون ۱

لیگ یک / فریاد رشتی‌ها: باید بمانیم

شاگردان علی نظرمحمدی در یک نمایش موفق و تهاجمی توانستند سونگونی‌ها را با شکست سنگین بدرقه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش “ورزش سه”، موتور داماشی‌ها در هفته‌های پایانی روشن شده است. آنها هرچند در هفته گذشته موفق نشدند از برتری دو گله خود مقابل نفت مسجدسلیمان محافظت کنند و با تساوی مقابل مدعی صعود بازی را به پایان رساندند، اما این‌بار در خانه دست به کار بزرگی زده و با چهار گل مس سونگون را شکست دادند.

داماشی‌ها که پیش از این نیز با یک گل شهر راز شیراز را در استادیوم عضدی رشت شکست داده بودند، با پیروزی در بازی امروز خود نشان دادند که بیش از هر چیزی برای دستیابی به امتیازات بقا مصمم هستند.

بعد از اینکه حملات داماش در دقایق پایانی نیمه اول با ضربه آرمان لطف خدا به نتیجه رسید و آنها برنده راهی رختکن شدند، در نیمه دوم نیز با گل‌های حسین ابراهیمی در دقیقه ۶۶، رضا پورمهدی آبادی دقیقه ۷۰ و سپهر سیمان‌پور دقیقه ۸۷ به سه گل دیگر دست یافتند تا تک گلی که بهزاد نوروزی در دقیقه ۷۵ به ثمر رسانده بود بی‌حاصل باشد.

2022623 2022624

داماش با این برد خانگی به امتیاز ۲۷ رسید اما همچنان در منطقه خطر قرار دارد و چشم به سه بازی باقی مانده خود دوخته است. آنها هفته آتی نیز در خانه برابر نفت و گاز گچساران قرار خواهد گرفت و بعد از آن نیز باید با خوشه طلایی در مشهد و در هفته پایانی نیز مقابل سایپا قرار گرفته و به دنبال حفظ سهمیه خود باشند.

باید دید نظرمحمدی قادر خواهد بود در ادامه عملکرد موفق خود طی هفته‌های اخیر روی نیمکت داماش گیلان، آنها را به یک اتفاق شیرین نزدیک کند یا خیر.

نظر شما