شناسهٔ خبر: 66698308 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

شایعه تعطیلی جایگاه‌های سوخت کیش واقعیت دارد؟

اقتصادنیوز: ییس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کیش نسبت به انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی جایگاه‌های سوخت در این جزیره واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حسن سالاری روز پنجشنبه اظهار کرد: صبح امروز از ساعت ۹ تا ۱۲، فقط جایگاه سوخت مجاور شرکت نفت کیش به دلیل به روز رسانی نرم افزارهای مربوطه، طی سه ساعت غیر فعال بود که هم اکنون پس از انجام اقدامات لازم در حال خدمات رسانی است.

خبر مرتبط
راه‌اندازی خط مسافربری از کیش و قشم به دبی

اقتصادنیوز: دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از توسعه گردشگری دریایی و حمل و نقل مسافر دریایی در مناطق آزاد کشور خبر داد و گفت: در نظر داریم تا علاوه بر توسعه خطوط دریایی داخلی، خطوط مسافرتی و تفریحی از جزایر کیش و قشم به مقاصد دبی و عمان را راه‌اندازی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز جزیره وجود ندارد، افزود: مصرف روزانه بنزین در کیش ۱۰۰ هزار لیتر است و مشکلی در تامین آن وجود ندارد.

رییس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کیش با گلایه از تمایل نداشتن کیشوندان برای استفاده از کارت‌های سوخت شخصی، بیان کرد: طبق آیین نامه اجرایی ۱۴۰۲، حداکثر باید ۱۰ درصد از مصرف روزانه بنزین در هر منطقه از طریق کارت‌های سوخت جایگاه‌ها تامین شود که متاسفانه این رقم در کیش حدود ۴۲ درصد است.

وی با اعلام اینکه، ۶ کارت آزاد بنزین در سه جایگاه سوخت این جزیره فعال است، اضافه کرد: درصدد سوق دادن کیشوندان به استفاده از کارت‌های سوخت شخصی و کاهش کارت سوخت جایگاه‌ها هستیم.

صبح امروز تصاویری از صف‌های طولانی مقابل جایگاه‌های سوخت جزیره کیش در فضای مجازی منتشر شد.

نظر شما