شناسهٔ خبر: 66698059 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

خبرورزشی‌گردی| فتح‌الله‌زاده: حاضرم فرهاد مجیدی به من فحش بدهد اما مربی استقلال شود/ نکونام می‌تواند مربی بزرگی شود

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل اسبق استقلال به حرف‌هایی که فرهاد مجیدی علیه مدیریت او بر زبان آورده بود واکنشی خویشتن‌دارانه نشان داد.

صاحب‌خبر -

فرهاد مجیدی در خلال برگزاری لیگ هفدهم طی مصاحبه‌ای از مدیریت سیدرضا افتخاری در استقلال دفاع کرد و بدهی‌های ایجادشده در دوران علی فتح‌الله‌زاده را به باد انتقاد گرفت.

فتح‌الله‌زاده که فرهاد در دوره او برای اولین بار پیراهن آبی را بر تن کرد، پیرامون صحبت‌های مجیدی در ۲۷ اردیبهشت سال ۱۳۹۷ به خبرورزشی گفت: حاضرم مجیدی انتقاد کند و به من فحش بدهد ولی مربی استقلال شود. حاضرم بیشتر از این به من بد بگوید ولی به استقلال برگردد. اگر با انتقاد از من شانس فرهاد برای مربیگری در استقلال زیاد می‌شود اصلا اشکالی ندارد. البته فراموش نکنید اگر ما در استقلال بدهی بالا آوردیم به خاطر جذب بازیکنانی نظیر خود فرهاد مجیدی بود. پول را این آقا می‌گرفت اما بدهی‌اش برای ما بود هرچند که اگر همین الان هم در استقلال بودم امثال مجیدی را به تیم می‌آوردم و زیر بار قرض می‌رفتم چون برای استقلال سود داشتند.

این مصاحبه در زمانی انجام شد که جواد نکونام و محمود فکری با نساجی و نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر صعود کرده بودند و فتح‌الله‌زاده با تمجید از هر دو استقلالی ادامه داد: فکری و نکونام فوق‌العاده بودند و نشان دادند که در آینده می‌توانند سرمربی استقلال هم بشوند به ویژه جواد نکونام که قطعا می‌تواند مربی بزرگی شود.

خبرورزشی‌گردی| فتح‌الله‌زاده: حاضرم فرهاد مجیدی به من فحش بدهد اما مربی استقلال شود/ نکونام می‌تواند مربی بزرگی شود

نظر شما