شناسهٔ خبر: 66696979 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رژیم صهیونیستی در انزوای سیاسی قرار گرفته است + فیلم

نماینده جنبش اسلامی حماس در جمهوری اسلامی گفت:طوفان الاقصی تبلور محور مقاومت بود و رژیم صهیونیستی امروز در انزوای کامل سیاسی قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، خالد قدومی در نشست تبیین مسائل فلسطین، بررسی اقتدار مقاومت مردم غزه و همبستگی با تظاهرات دانشجویان آمریکا، که در محل دانشگاه فرهنگیان اصفهان برگزار شد، با اشاره به نتایج طوفان الاقصی اظهار داشت: طوفان در لغت به معنای یک اتفاق بی‌سابقه و ناگهانی است و کل تکنولوژی و فناوری آمریکا هم نتوانست به رژیم صهیونیستی زمان وقوع طوفان الاقصی را خبر دهد و این نشان می‌دهد که مردم غزه و مجاهدین جبهه مقاومت با اعتقاد و ایمان راسخ‌شان چقدر پیشرفت کرده‌اند. در سال 2000 جبهه مقاومت به ندرت موشک‌های تاثیرگذاری در اختیار داشت اما در 10 سال اخیر به موشک‌های نقطه‌زن با بردی معادل 200 کیلومتر دست پیدا کرده است.

وی افزود: پهپاد و گلایدرهای جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی جنگنده‌های خطرناکی هستند و در سطح سایبری هم پیشرفت‌های زیادی انجام شده است، به شکلی که عملیات هفتم اکتبر از نظر نظامی و امنیتی درحد نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی بود.

 

.

 

نماینده جنبش اسلامی حماس در جمهوری اسلامی  یادآور شد: عملیات طوفان الاقصی به وسیله هزار و 200 مجاهد مومن انجام شد که حداقل 500 نفر از آنها حافظ قرآن بودند و به رژیم منحوس صهیونیستی ضربه محکمی وارد کردند؛ مردم ما بعد از 74 سال که متحمل انواع جنایات جنگی رژیم صهیونیستی بودند، وارد صحنه شدند، این در حالی است که جامعه بین‌المللی در این مدت مقابل جنایات رژیم منحوس صهیونیستی ساکت بود و به هیچ عنوان حاضر نبودند که حقوق مردم ما را پس بدهند.

وی با تاکید بر اینکه ما برای حفظ عزت و کرامت‌مان راه دیگری نداشتیم، افزود: مردم فلسطین به ویژه اهالی غزه با ایمانند، به شکلی که از جمعیت دو میلیون و 400 هزار نفری غزه، 60 هزار نفر حافظ قرآن هستند و این حافظان قرآن از نظر علمی بسیار هوشمند و پیشرفته هستند و توانستند که دشمن را از نظر امنیتی شکست دهند.

قدومی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی را باید در سه مرحله بررسی کرد، گفت: جبهه مقاومت در هفتم اکتبر از نظر نظامی و امنیتی مقابل رژیم صهیونیستی یک پیروزی قاطع و واضحی را به دست آورد؛ بین غزه و فلسطین اشغالی یک فنس الکترونیکی با بودجه‌ای معادل یک میلیارد دلار وجود داشت و ژانرال‌های رژیم صهیونیستی مدعی بودند که از حرکت حتی یک مگس روی این دیوار با خبر می‌شوند، اما مجاهدین تا عمق 40 کیلومتری فلسطین اشغالی وارد شدند و آنها اطلاعی نداشتند.

وی در ادامه به تشریح عملیات طوفان الاقصی پرداخته و گفت: در ساعات اولیه عملیات مجاهدین با شلیک 5 هزار راکت پایگاه کماندوهای رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند و در نتیجه آن تانک‌های رژیم صهیونیستی متوقف شدند و بعد از آن مجاهدین به مناطق اشغالی وارد شدند.

نماینده جنبش اسلامی حماس در جمهوری اسلامی  با بیان اینکه پیروزی جبهه مقاومت و فجایع انسانی امروز غزه دو مسئله کاملا مجزا هستند، افزود: مسئولیت فاجعه انسانی غزه بر عهده دشمن است؛ جرم، جرم است و از نظر قانونی هیچ بهانه‌ای نمی‌تواند جرم و جنایت را توجیه کند. رژیم صهیونیستی به بهانه هفتم اکتبر 40 هزار نفر از مردم مظلوم غزه را به شهادت رسانده که 70 درصد آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهد و سازمان ملل و انسان‌های آزاده نباید این موضوع را بپذیرند و به همین دلیل جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و پیروزی جبهه مقاومت دو مسئله مجزا هستند.

وی درباره دلایل لزوم عملیات طوفان الاقصی یادآور شد: ما 74 سال زیر جرائم رژیم صهیونیستی زندگی می‌کردیم اما کسی به ما کمک نمی‌کرد و مسئله فلسطین فراموش شده بود، وقتی مردمی که تحت اشغال زندگی می‌کنند، اگر راه‌‌های سیاسی و دیپلماسی به جایی نرسد، می‌توانند از خودشان دفاع کنند و این حق‌شان است و در حقیقت ما با انجام عملیات طوفان الاقصی از حق آزادی خودمان دفاع کردیم.

قدومی در بخش دیگری از سخنانش به حملات زمینی رژیم صهیونیستی به غزه اشاره کرد و گفت: نیروهای رژیم صهیونیستی پس از حمله زمینی به غزه تنها زنان و کودکان را هدف قرار دادند و به خانه‌ها، مساجد، بیمارستان‌ها و مراکز آوارگان حمله کردند و اصلا توان رویارویی با مجاهدین را نداشتند.

وی تاکید کرد: نیروهای مجاهدین خسارت سنگینی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کردند و این رژیم منحوس تا به امروز نتوانسته آمار دقیقی از خساراتی که متحمل شده اعلام کند و بر اساس گزارشات وزارت بهداشت و ارتش رژیم صهیونیستی هزاران سرباز و شهرک‌نشین‌های رژیم صهیونیستی فراری و حداقل 300 تانک مرکاوا تخریب شده‌اند.

نماینده جنبش اسلامی حماس در جمهوری اسلامی یادآور شد: از بیست و هفتم اکتبر تا به امروز رژیم صهیونیستی برای ادامه جنگ میلیاردها دلار هزینه کرده و خسارت اقتصادی و نظامی زیادی متحمل شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بین عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق یک نسبت تکاملی وجود دارد، گفت: طوفان الاقصی تبلور محور مقاومت بود و همه نیروهای مقاومت از یمن تا عراق و حزب‌الله لبنان در این عملیات حضور داشتند و امروز یک‌سوم ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با حزب‌الله در مناطق شمال فلسطین حضور دارند و امروز حداقل 209 هزار نفر از شهرک‌نشین‌های رژیم صهیونیستی ساکن هتل هستند و این یک فشار اقتصادی و اجتماعی علیه دولت نتانیاهو از طرف حزب‌الله به وجود آورده است.

قدومی با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی در انزوای کامل سیاسی قرار گرفته، اظهار داشت: رژیم منحوس صهیونیستی سراغ ترور کردن دانشمندان ایران، تونس و مالزی می‌رود، علیه عراق و سوریه دست به عملیات می‌زند و مقابل جنایاتش حاضر به پاسخگویی نیست، کشورهای اروپایی و مدعیان حقوق بشر دم از قانون و سازمان ملل می‌زنند، چند قطعنامه علیه اسرائیل به تصویب رسید اما بدون فایده ماند؟ سازمان ملل آبرویی ندارد و عملا امروز رژیم صهیونیستی و آمریکا مقابل قانون ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق معادله معاملات با رژیم صهیونیستی را تغییر داد، گفت: برای اولین بار یک نظام به رژیم صهیونیستی " نه" بزرگ گفت و این مهم را با تقدیم کردن شهدا انجام داد؛ قبل از عملیات وعده صادق این "نه" وجود نداشت و کسی در منطقه با هجوم رژیم صهیونیستی و آمریکا مقابله نمی‌کرد.

نماینده جنبش اسلامی حماس در جمهوری اسلامی  با بیان اینکه آمریکایی‌ها از هیروشیما تا افغانستان و عراق مرتکب جنایت و نسل‌کشی‌ شده‌اند، اما هیچ وقت به خاطر این جنایات عذرخواهی نکرده‌اند، گفت: آمریکایی‌ها به خاطر این جنایات باید در صدر اتهام دادگاه‌های بین‌المللی قرار بگیرند، اما هیچ کدام از کشورهای مدعی حقوق بشر رهبران آمریکا را به دادگاه‌های بین‌المللی نکشیدند و عملیات وعده صادق در واقع پاسخی به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها بود.

وی بیان کرد: برخی‌ها می‌پرسند که عملیات وعده صادق چه فایده‌ای داشت و چند درصد از موشک‌های ایران به هدف خورده، در حالی که این اشتباه است و طبق گزارش‌های عبری زبان حداقل 30 درصد از موشک‌ها و پهپاد‌های جمهوری اسلامی به هدف خورده است، با این وجود هدف اصلی عملیات وعده صادق شکستن هجوم و خشم اسرائیل بود و این محقق شد و حتی لحن بیانیه رژیم صهیونیستی تضعیف شده است.

قدومی با تاکید بر اینکه نتانیاهو یک رهبر فاسد، افراطی و مجرم است که تفکرات آمریکایی دارد، گفت: نتانیاهو حتی در بین جامعه اسرائیل هم منفور است و مردم ساکن در رژیم صهیونیستی علیه او دست به تظاهرات زده‌اند و حتی دولت آمریکا نیز حاضر به حمایت از او نیست و 143 کشور جهان در سازمان ملل علیه نتانیاهو و به سود کشور مستقل فلسطین رای دادند. هرچند آمریکایی‌ها با وجود آنکه می‌دانند نتانیاهو فاسد است و مرتکب جنایت جنگی شده اما همچنان از او حمایت می‌کنند چون منافق هستند.

وی با بیان اینکه جامعه رژیم صهیونیستی به سمت راست افراطی گرایش پیدا کرده است، افزود: امروز مفهوم نظریه امنیت در جامعه و رژیم صهیونیستی به سمت خطرناکی رفته است؛ در قانون بین‌المللی امنیت یک مفهوم دو طرفه و به معنای ثبات است، اما در جامعه کنونی رژیم صهیونیستی مفهوم امنیت به معنای کشتن فلسطینی‌‌هاست و این تفکر بسیار خطرناک است و حدود 97 درصد از جامعه رژیم صهیونیستی چند روز قبل اعلام کردند که حامی عملیات نظامی بزرگ علیه رفح هستند.

قدومی ادامه داد: جامعه رژیم صهیونیستی با وجود تنفر از نتانیاهو و تظاهرات علیه او، به کسی رای می‌دهند که فلسطینی‌های بیشتری بکشد و این خیلی خطرناک و مهم است.

وی با تاکید بر اینکه حماس و مردم غزه مانع مذاکرات نیستند بلکه طرز تفکر آمریکایی ـ اسرائیلی مانع به نتیجه رسیدن مذاکرات است، گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال نابودی روحیه مردم غزه است اما آنها با ایمان راسخ دشمن را شکست دادند و ستون اصلی موفقیت مقاومت، ایمان و ثبات مروم غزه است. رژیم صهیونیستی به دنبال این بود که با قطع کردن آب و غذا مقاومت مردم غزه را بشکند اما مردم غزه قانع و با ایمان هستند و با کمک‌های بشردوستانه مقاومت می‌کنند و دشمن نتوانسته که روحیه مردم را بشکند.

نماینده جنبش اسلامی حماس در جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، جنگ امروز بین فلسطین و رژیم صهیونیستی نیست، بلکه جنگ بین حق و باطل است؛ آمریکا نمی‌خواهد از غزه خارج شود چون غزه به فرهنگ استکبار جهانی لطمه بزرگی وارد کرده است و نتیجه آن در خیابان‌های آمریکا و کشورهای اروپایی قابل مشاهده است. سومین نتیجه عملیات طوفان الاقصی پیروزی در سطح روایت است و امروز دیگر کسی روایت آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی را نمی‌پذیرد.

انتهای پیام/170

نظر شما