شناسهٔ خبر: 66696901 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس شورای ائنلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان:

ظرفیت‌ نیروهای شورای ائتلاف برای تحقق شعار سال استفاده شود

سنندج_رییس شورای ائنلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان گفت: باید از ظرفیت اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای تحقق شعار سال در استان استفاده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمد سادات عصر پنج‌شنبه در جمع اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان کردستان در محل استانداری اظهار کرد: امروز کشور ما معادلات جهانی را مشخص می‌کند و بنیاد این مهم را امام رضا بنیان گذاشتند اما دنیای مادی در تلاش است که مهر خاموشی بر قلب‌ها بزند اما از ایران و مشهد نور ایمان و غیرت به تمام کشور و جهان پمپاژ می‌شود.

وی افزود: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی یک حزب نیست بلکه جریان انقلابی است که بدنبال وحدت و هم افزایی است و بدنبال کمک به دولت انقلابی برای برون رفت از مشکلات جامعه است.

حجت‌الاسلام سادات اعلام کرد: لازم است از ظرفیت نیروهای ائتلاف در استان استفاده شود و مسؤولان از این ظرفیت ارزشمند برای برداشتن مشکلات و چالش‌ها و تحقق شعار سال بهره ببرند.

اعضای شورای ائتلاف نیروهای فعال انقلابی هستند

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در کردستان اظهار کرد: این شورا در سراسر کشور ایجاد شده و سال‌ها است که افراد انقلابی در این شورا فعالیت دارند.

تخت فیروزه با بیان اینکه کردستانی‌ها مردمانی قدرشناس هستند، افزود: از فعالیت‌های مسؤولان خدمتگزار استان حمایت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: مردم کردستان مردمانی دینمدار و قدرشناس هستند و نسبت به خدمات نظام اسلامی و مسؤولان انقلابی و جهادی به خودشان وفادار هستند.

نظر شما