شناسهٔ خبر: 66696620 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بارگذاری جمعیت در استان البرز متناسب نیست

دادستان کرج گفت: بارگذاری جمعیت در استان البرز با زیرساخت‌ها و ظرفیت های این استان متناسب نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، دادستان کرج در جلسه شورای اداری استان البرز که با حضور معاون حقوقی رییس جمهور برگزار شد با اشاره به اینکه توجه به حقوق و تکالیفی قانونی که در حفظ حوزه منابع طبیعی و محیط زیست توجه ویژه ای گردد، افزود: البرز استانی مهاجر پذیر بوده و بارگذاری جمعیت در آن متناسب با ظرفیت های آن نیست.  

وی با بیان اینکه البرز مهاجر پذیر بوده  و این‌ناهمگونی مشکلات زیادی به همراه داشته است اگر توسعه بدون در نظر گرفتن ظرفیتها ایجاد شود مشکلات زیادی گریبانگیر استان می شود، ادامه داد: توسعه نهصت‌ملی مسکن باید به سمتی سوق داده شود که دارای زیر ساخت  باشد.

دادستان کرج با بیان اینکه زیر ساخت‌های مناسب برای شهرک‌های صنعتی در توسه شهری در نظر گرفته نمی شود، خاطرنشان کرد: مباحث حقوقی متعددی گریبانگیر واحدهای صنتی بوده است که باید تقویت و رفع شود.

مددی دادستان کرج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بحث ایجاد و توسعه کمپ های ماده 16 که قبلا وجود نداشته  یکی از اسیبهای این استان بوده است، بیان کرد: با ایجاد 5 واحد کمپ ماده 16 در استان سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان شده ایم   و با جمع اوری کودکان کار و متکدیان نقش خوبی در کاهش آسیب های اجتماعی به وجود امده است.

 وی ادامه داد: بیش از 27 هزار اتباع غیرمجاز جمع و قراره است 40 هزار نفر از اتباع  دیگر به کشورهای خود بازگردانده شوند تا بتوانیم مدیریت درست در خصوص مدیریت اتباع انجام دهیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما