شناسهٔ خبر: 66696610 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار بوشهر:

تجهیزات روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تقویت شود

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: تقویت تجهیزات روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در دستور کار مدیران قرار گرفته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده بعد از ظهر پنج شنبه در همایش راویان عمل به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و عملیات بیت‌المقدس در آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: عملیات بیت‌المقدس یادآور حماسه بزرگ و تاریخی رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر و شبیه این عملیات وعده صادق است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس، سپاه اسلام و سپاه کفر در مقابل هم صف‌آرایی کردند خاطرنشان کرد: دشمن که با تمام توان وارد صحنه شده بود در مقابل رزمندگان اسلام تسلیم و خرمشهر قهرمان از لوث دشمن بعثی پاکسازی شد.

محمدی‌زاده پیروزی‌های جبهه مقاومت، نظام اسلامی و سپاه قهرمان در عملیات وعده صادق با فرماندهی مقام معظم رهبری را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: این عملیات با استفاده از تجربیات ۸ سال دفاع مقدس از جمله عملیات بیت‌المقدس سبب شکستن کمر اسرائیل غاصب و جنایتکار شد

وی عملیات روانی و رسانه‌ای دشمنان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: اکنون جامعه اسلامی ایران با جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی مواجه است که در خاکریز های مختلف آرایش گرفته‌اند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دشمن در این عرصه با تمام توان وارد میدان شده است گفت: بمباران رسانه‌ای دشمنان با استفاده از ابزارهای مختلف علیه جامعه اسلامی هر روز در حال وقوع است و در این عرصه سربازان مقابله با جبهه دشمن، رسانه‌ها و روابط عمومی دستگاه‌های مختلف هستند.

محمدی‌زاده با استناد به سخنان رئیس جمهور که روابط عمومی دستگاه‌ها، یک لشکر بزرگ عملیاتی محسوب می‌شوند اضافه کرد: با وجود این لشکر بزرگ، روابط عمومی‌ها هنوز جایگاه خود را پیدا نکرده‌اند و باید از این ظرفیت مهم در عرصه مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن بیشترین بهره‌برداری شود.

وی اطلاع‌رسانی و جهاد تبیین را یکی از مأموریت‌های مهم روابط عمومی دستگاه‌های مختلف اجرایی نام برد و گفت: در این عرصه روابط عمومی ادارات باید در انتشار مطالب علیه جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و غزه، جبهه مقاومت فعالیت را مضاعف کنند.

استاندار بوشهر حمایت ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از مجموعه روابط عمومی‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: تقویت تجهیزات روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در دستور کار مدیران قرار گرفته شود.

محمدی‌زاده ارزیابی عملکرد روابط عمومی دستگاه‌ها را یکی از رسالت‌های شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها دانست و تاکید کرد: از انتقادات هراس نداشته باشید چراکه انتقاد سازنده سبب رشد و پیشرفت دستگاه اجرایی و مدیران و مسئولان می‌شود.

وی عضویت مدیر روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در شورای معاونین ادارات را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: مدیران ادارات دستگاه‌های مختلف استان بوشهر مدیران روابط عمومی‌ها را عضو شورای معاونین قرار دهند و از آنها حمایت و در رفع مشکلات این مجموعه تلاش کنند.

استاندار بوشهر بیان کرد: روابط عمومی ضعیف فرمانداری‌های استان، باید جای خود را به افراد توانمند بدهند.

نظر شما