شناسهٔ خبر: 66696550 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

شاسی بلند جدید به زودی به بازار می‌آید+جزییات شاسی بلند جدید به زودی به بازار می‌آید+جزییات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، شرکت چینی خودروهای برقی نیو روز چهارشنبه اولین خودرو را با نام تجاری جدید خود Onvo با قیمت پایین‌تری عرضه کرد و هدف آن رقابت با مدل Y تسلا، پرفروش‌ترین خودروی برقی جهان است. خبر مرتبط 12هزار خودروی وارداتی کجا رفتند؟ اقتصادنیوز:طبق مستندات گمرک از سال گذشته تا

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، شرکت چینی خودروهای برقی نیو روز چهارشنبه اولین خودرو را با نام تجاری جدید خود Onvo با قیمت پایین‌تری عرضه کرد و هدف آن رقابت با مدل Y تسلا، پرفروش‌ترین خودروی برقی جهان است.

خبر مرتبط
12هزار خودروی وارداتی کجا رفتند؟
12هزار خودروی وارداتی کجا رفتند؟

اقتصادنیوز:طبق مستندات گمرک از سال گذشته تا پایان فروردین‌ماه امسال ۱۲هزار خودروی وارداتی از طریق گمرکات کشور ترخیص قطعی شده‌اند. این در شرایطی است که معابر کمتر شاهد تردد خودروهای وارداتی سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ است.

ویلیام لی، مدیر اجرایی نیو، شاسی بلند Onvo L۶۰ را در شانگهای ارائه کرد و گفت که این شرکت قصد دارد با RAV۴ تویوتا موتور و مدل Y تسلا مقابله کند. او افزود که این وسیله نقلیه جادارتر از مدل Y تسلا است.

نیو از شاسی بلند Onvo L۶۰ با قیمت ۲۱۹ هزار و ۹۰۰ یوان (۳۰۴۰۰ دلار) رونمایی کرد که ۱۲ درصد کمتر از قیمت مدل Y  تسلاست که از ۲۴۹ هزار و ۹۰۰ یوان در چین شروع می‌شود.  نیو  قصد دارد تحویل Onvo L۶۰ را در ماه سپتامبر آغاز کند.

طبق گزارش رویترز، لی  اظهار کرد با پیشرفت فناوری‌ها و عمیق‌تر شدن درک مردم از خودروهای الکتریکی هوشمند، امروز زمان آن فرا رسیده است که استانداردهای جدید خودروهای خانوادگی را دوباره تعریف کنیم.

 

همچنین بخوانید
  • کراس اوور جدید ایران‌خودرو رونمایی شد+ عکس
  • همکاری ایران با این کشور برای تولید خودروهای برقی
  • زمان ورود خودروهای جدید به بازار اعلام شد/ قیمت خودروهای جدید چند؟
  • خودرو لوکس جیلی در راه بازار خودرو ایران؟ + عکس

منبع: eghtesadnews-647153

نظر شما