شناسهٔ خبر: 66696143 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اخبار نمایشگاه کتاب؛

برگزاری نشست روایت پیشرفت با حضور نویسندگان ایرانی

زینب رازدشت تازکند

تعدادی از نویسندگان ایرانی با حضور در نشست «روایت پیشرفت»، حول‌محور پیشرفت‌های ایران و ایرانی روایت‌خوانی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، برخی نویسندگان ایرانی عصر دیروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت با حضور در نشست «روایت پیشرفت»، حول‌محور پیشرفت‌های ایران و ایرانی روایت‌خوانی کردند. این نشست با دبیری حمیدرضا میری برگزار شد.

سلسله نشست‌های روایت‌خوانی از جمله اقداماتی است که در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سرای ادبیات این نمایشگاه برگزار می‌شود و نویسندگان و شاعران ادبی دور یکدیگر جمع و راوی موضوعات مختلف برای مخاطبان خود می‌شوند.

این بار «پیشرفت» عنوان روایت‌خوانی این نشست بود. نویسندگان حاضر در این نشست ادبی عمدتاً حول‌محور پیشرفت‌های ایران و ایرانی و سختی‌های دستیابی به این پیشرفت‌ها، داستان خود را در قالب جستار و روایت ادبی بیان کردند.

بهزاد دانشگر نویسنده کتاب‌های تندتر از عقربه‌ها حرکت کن و تولد در لس‌آنجلس، فائضه غفارحدادی نویسنده کتاب‌های خط مقدم و دورت بگردم، علی مشایخی نویسنده کتاب رسم جهاد، سعید حسین‌رفیعی نویسنده کتاب‌های سحرهای لیا و از سرمای کازان تا شرجی خلیج فارس، حمیدرضا میری و فاطمه وطن‌دوست از جمله نویسندگانی بودند که هر یک روایت و جستار خود با موضوع پیشرفت را در این محفل و نشست ادبی خواندند و با زاویه‌نگاه خود به این مفهوم پرداختند.

نظر شما