شناسهٔ خبر: 66695956 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

غیبت سوال‌برانگیز ستاد امر به معروف در تجمع حامیان طرح نور در یاسوج

صاحب‌خبر -

طرح نور که برخی آن را گشت ارشاد 2 می‌نامند چند هفته‌ای است که به گفته‌ی پلیس با «هدف ترویج پوشش عفیفانه و مقابله با بدحجابی» در نقاط مختلف کشور در حال اجراست و منتقدان و حامیانی دارد.

تعدادی از مردم برای حمایت از طرح نور در شهر یاسوج تجمع کردند. نکته‌ی قابل‌توجه اما غيبت مسؤلان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد بود در این تجمع بود که با نقد شرکت‌کنندگان در این تجمع همراه شد.

به گزارش انصاف نیوز، سایت عصر دنا (رسانه‌ی محلی استان کهکیلویه و بویر‌احمد) در این ارتباط نوشته است:

«تجمع مردمی لبیک به رهنمود های مقام معظم رهبری در ارتباط با طرح عفاف و حجاب و اعلام حمایت و پشتیبانی از طرح نور نیروی انتظامی عصر چهارشنبه در حدفاصل میدان شهدای نیروی انتظامی تا میدان هفت تیر با حضور آحاد مردم شهر یاسوج برگزار شد.

در این تجمع که زن و مرد وکوچک و بزرگ حضور داشتند سرهنگ حمیدرضا اکبری، جانشین فرمانده انتظامی یاسوج گفت: مردم خود را موظف به وظیفه میدانند و تاکنون درصد کمی از افراد منقضی این حکم بوده اند که امید است با اجرای طرح نور آن اقلیت نیز تابع قوانین کشور باشند.

سردار کیقباد مصطفایی گفت: ارتباطات نزدیک و عقاید محکم مردم ما بخودی خود مانع اشاعه فحشا بوده و هست و درصورت عدم دخالت نیروی انتظامی نیز مردم خود مبادی آداب بوده و خود را موظف به رعایت میدانند.

در این بین حضور دختر بچه های با چادر و پوشش عفیفانه دلها را به استواری و پایداری انقلاب و اصول اسلامی امیدوار تر میکرد چرا که اینان آینده سازان این مملکت هستند.

سخنان زنان و دختران این سرزمین در حمایت از نیروی خدوم انتظامی بسیار شنیدنی و امیدوار کننده بود چرا که آنچه اکنون جاری است جنگ نرم است و این جبهه افسران آگاه به موقعیت میطلبد.

تاکید عموم به تبعیت از فرمان رهبری و حمایت و پشتیبانی از نیروی انتظامی برای اجرای قاطعانه طرح عفاف و حجاب بوده است.

نکته جالب غيبت مسؤلان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد مورد نقد شرکت کنندگان نیز بود.»

«آیا گشت ارشاد جدید جواب داده است؟» یکی از گزارش‌های میدانی انصاف نیوز در شهر تهران است که می‌توانید متن آن را از اینجا بخوانید.

انتهای پیام

نظر شما