شناسهٔ خبر: 66695869 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

چه کسی پشت پرده تولید سریال هفت سر اژدها است؟

صاحب‌خبر -

یک کانال تلگرامی به نظر اصولگرا که به صورت غیر رسمی فعالیت می‌کند مدعی شد که تفکر همان افرادی که «پشت افشاگری‌ها» هستند پشت پرده‌ی تولید سریال هفت سر اژدها هم حضور دارد.

چه کسی پشت پرده تولید سریال هفت سر اژدها است؟

این کانال تلگرامی با اشاره به انتقادات علی اکبر رائفی‌پور و حامیان این سخنران اصولگرا از افشاگری‌های اخیر علیه او و موسسه‌اش نوشت: […]ها اگر افشای اسناد مالی و زندگی خصوصی اینقدر ناراحت‌کننده است یک نگاهی به خود بیاندازید و ببینید نطفه فعالیت های سیاسی شما با سرک کشیدن در زندگی خصوصی مردم و مثلا افشاگری ها منعقد شده است.

این کانال که با نام «خیانت خواص» مشغول فعالیت است، با اشاره به مطالب مطرح‌شده در ماجرای آیت الله صدیقی نوشته: چطور وقتی اسناد باغ ازگل افشا شد دایره و تنبک در آوردید و زدید و رقصیدید و حالا که اسناد […] خودتان افشا شده، از زشتی این کار جیغ بنفش میکشید؟

نویسنده‌ی این مطلب در «خیانت خواص» با بیان این ادعا که «کوزه‌گر بالاخره در کوزه افتاد»، نوشت: اگر کسی به اطلاعات فساد توسط افراد و یا سازمان‌ها دست پیدا می کند، منطقی‌ترین اقدام مراجعه به مراجع ذی صلاح قانونی است نه اینکه صاف و پوست کنده اطلاعات را در فضای مجازی منتشر کند که باعث سوءاستفاده‌ها و سوءبرداشت‌ها شود. این بازی کثیف باید پایان یابد.

چه کسی پشت پرده تولید سریال هفت سر اژدها است؟

در ادامه‌ی مطلب می‌خوانیم: شاید در کشور از بین هزاران مدیر و موسسه و سازمان، دو تا هم فساد یا خطا داشته باشند. اما کاسبی با پوشش افشاگری باعث می شود دشمنان اینگونه به افکار عمومی القا کنند که بیایید و ببینید که پشت همه آنها چیزی است!

این کانال تلگرامی در نهایت به حاشیه‌سازی‌های سریال هفت سر اژدها هم اشاره کرده و ادعایی را درباره‌ی پشت پرده‌ی آن مطرح کرده است: به نظر می رسد تفکری که پشت افشاگری‌هاست همان تفکری است که پشت تولید سریال هفت سر اژدهاست. اینها شاید خائن و جاسوس و نفوذی نباشند اما به یقین [جاهل] هستند.

انتهای پیام

نظر شما