شناسهٔ خبر: 66695617 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

مشکل بزرگ استقلال در راه آسیایی شدن/ آپشن‌های دردسرساز!

باشگاه استقلال ممکن است با دردسر بزرگی مواجه شود.

صاحب‌خبر -

چند روز دیگر نتیجه نهایی گرفتن مجوز برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اعلام می شود و مشخص خواهد شد که پرسپولیس و استقلال می توانند در این رقابت ها حاضر باشند یا خیر. کارهای مربوط به گرفتن مجوز حرفه ای این دو باشگاه انجام شده و دو باشگاه باید منتظر نظر نهایی ای اف سی بمانند. با این حال طی روزهای گذشته اتفاقی در باشگاه استقلال رخ داده که ممکن است این باشگاه را در دردسر بزرگی قرار دهد و حتی خطر حذف از آسیا هم صدرنشین فعلی لیگ را تهدید می کند.

ماجرا از این قرار است که تعدادی از بازیکنان استقلال که مطالبات زیادی هم از سال قبل دارند، بعد از رفتن خطیر و آمدن سمیعی، به مدیرعامل جدید آبی ها اعلام کردند باید آپشن های مربوط به قراردادهای دو سال قبل را هم به آن ها پرداخت کند.

آپشن هایی که پرداخت آن ممکن است برای باشگاه استقلال دردسرساز شود. ماجرا از این قرار است که اگر مدیرعامل جدید استقلال بخواهد این آپشن ها را که مربوط به دو سال قبل است پرداخت کند، بازیکنانی که در آن سال عضو استقلال بودند ولی حالا از این باشگاه جدا شدند هم می توانند خواهان دریافت این مطالبات شوند. این نفرات می توانند حتی موضوع را به ای اف سی گزارش دهند و از باشگاه استقلال شکایت کنند.

از آنجاییکه باشگاه استقلال به ای اف سی اعلام کرده هیچگونه بدهی معوقه ندارد و هیچکس از این باشگاه طلبکار نیست، در صورت شکایت بازیکنان سابق می تواند استقلال را از آسیا حذف کند و این باشگاه را با جریمه سنگین مواجه کند. مدیرعامل جدید استقلال یا باید قید پرداخت آپشن های دو سال قبل را به بازیکنان استقلال بزند و به خواسته آن ها پاسخ منفی بدهد و یا اینکه اگر قرار است آپشن ها پرداخت شوند، این باشگاه موظف است به همه نفراتی که در آن زمان عضو استقلال بودند، این آپشن ها را پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: خبر خوش برای اوسمار؛ ستاره پرسپولیس برمی‌گردد

نظر شما