شناسهٔ خبر: 66695380 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هواشناسی نسبت به وقوع طوفان در کاشان هشدار داد

رئیس اداره هواشناسی کاشان گفت: با توجه به احتمال وقوع طوفان در کاشان شهروندان سازه‌های موقت ایجاد شده را محکم کنند.

صاحب‌خبر -

عباس ارغوانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به وقوع باد شدید و طوفان در کاشان اظهار داشت: این ناپایداری جوی طی فردا جمعه 28 اردیبهشت در سرتاسر مناطق کاشان و آران‌ و بیدگل پیش‌بینی می‌شود.

وی در بیان جزئیات این باد شدید و طوفان در منطقه کاشان و آران و بیدگل افزود: این باد نسبتا شدید تا شدید یا همان طوفان با جهت غربی، شمال غربی در منطقه کاشان وزیدن خواهد کرد و منطقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان کاشان با بیان اینکه این ناپایداری جوی موجب خیزش گرد و خاک می‌شود، ابراز داشت: با توجه به پیش‌بینی وقوع باد نسبتا شدید تا شدید یا همان طوفان در منطقه کاشان و آران و بیدگل آسیب به سازه‌های سست و موقت نیز دور از انتظار نخواهد بود.

وی گفت: از تمامی پیمانکاران واحدهای ساختمانی، گلخانه‌داران و تمامی شهروندان که به هر دلیل سازه‌های موقت برپا کردند تقاضا می‌شود با توجه به وقوع طوفان در منطقه کاشان نسبت به استحکام سازه‌های موقت خود اقدام کنند.

ارغوانی تصریح کرد: از تمامی شهروندان درخواست داریم با توجه به پیش‌بینی وزش باد نسبتا شدید تا شدید در منطقه کاشان از توقف خودرو زیر درختان شکننده و یا خشک خودداری شود تا از بروز خسارت احتمالی به شهروندان جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/801/

نظر شما