شناسهٔ خبر: 66695189 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در جنوب لبنان

اقتصادنیوز:هواپیمای بدون سرنشین اسرائیلی یک دستگاه خودرو را در جنوب لبنان هدف قرارداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، یک پهپاد متجاوز اسرائیلی، یک خودرو را در جاده الرمادیه به قانا در جنوب لبنان هدف قرار داد و آن را منهدم کرد.

برخی رسانه های محلی از یک شهید و یک زخمی براثر این حمله خبر می دهند اما به هویت فرد یا افرادی که در این خودرو بودند، اشاره ای نشده است.

خبر مرتبط
هماهنگی شهرک‌نشین‌ها و کابینه اسرائیل در حمله به کامیون‌های کمک به غزه

اقتصادنیوز: روزنامه اسرائیلی «هاآرتص» از هماهنگی میان اعضای کابینه این رژیم و شهرک‌نشین ها برای حمله به کاروان های حامل کمک به غزه خبر داد.

به گزارش ایرنا، حزب الله لبنان امروز پنجشنبه از شلیک بیش از ۶۰ راکت کاتیوشا به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین خبر داد.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به تجاوزهای شب گذشته رژیم صهیونیستی به منطقه «بقاع» مبارزان مقاومت اسلامی، با بیش از ۶۰ راکت کاتیوشا، مقر فرماندهی تیپ ۲۱۰ رژیم صهیونیستی در «نفح»، پادگان پدافند هوایی در «کیلع» و مقر توپخانه در «یوآو» را هدف قرار دادند.

خبر مرتبط
یک پایگاه نظامی صهیونیستی منفجر شد/نظامیان اسرائیلی: توانایی مقابله نداریم!

اقتصادنیوز: تلویزیون رژیم صهیونیستی از نفوذ پهپاد حزب‌الله لبنان به داخل یک پایگاه نظامی در غرب طبریا و انفجار آن خبر داد.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

خبر مرتبط
بیانیه مهم مقاومت فلسطین/ به زودی نابودی اسرائیل محقق می‌شود

اقتصادنیوز : کمیته‌های مقاومت فلسطین با قدردانی از همه آزادگان جهان برای حمایت از مردم غزه تاکید کردند که نبرد طوفان الاقصی پروژه صهیونیستی را ساقط کرد و نابودی رژیم فاشیستی صهیونیستی نزدیک‌تر از هر زمانی است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما