شناسهٔ خبر: 66694940 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تجلیل از روابط عمومی برتر ادارات استان بوشهر+تصویر

همزمان با ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در ۶ حوزه تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، همزمان با 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ظهر امروز در همایش راویان عمل از روابط عمومی برتر ادارات مختلف استان بوشهر در 6 بخش با حضور استاندار بوشهر تجلیل شد.

حضور در رادیو و تلویزیون

در این همایش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در بخش حضور در رادیو و تلویزیون عناوین اول تا سوم به خود اختصاص دادند.

بخش گفت‌وگو با رسانه‌ها

 در بخش گفت‌وگو با رسانه‌ها روابط عمومی پتروشیمی پارس، اداره کل بنادر و دریانوردی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و دامپزشکی استان بوشهر رتبه‌های اول تا چهارم به خود اختصاص دادند.

تولید محتوا

در بخش تولید محتوا به روابط عمومی‌های شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد، شرکت آب منطقه‌ای، شرکت گاز، سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر و فرمانداری دشتی با کسب عناوین اول تا پنجم تجلیل شد.

برگزاری تور رسانه‌ای

 در بخش برگزاری تور رسانه‌ای نیز روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، شرکت شهرک‌های صنعتی و پارک علم و فناوری خلیج‌فارس بوشهر رتبه‌های اول تا چهارم کسب کردند.

اقدامات نوآورانه و حضور در فضای مجازی

در عرصه اقدامات نوآورانه و حضور در فضای مجازی روابط عمومی فرمانداری دشتستان، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل ثبت احوال و اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر برترین‌های اول تا چهارم شدند.

حوزه ارسال مستمر و به‌موقع گزارش و عملکرد

در حوزه ارسال مستمر و به‌موقع گزارش و عملکرد روابط عمومی شرکت پست، اداره کل شیلات استان بوشهر اول و دوم شدند و روابط عمومی شهرداری اهرم، ورزش و جوانان، بنیاد مسکن و فرمانداری بوشهر مشترکاً سوم شدند.

همچنین در این بخش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه و بانک مسکن استان بوشهر عناوین چهارم و پنجم کسب کردند.

در مجموع در این همایش از 28 روابط عمومی ادارات مختلف استان بوشهر در 6 حوزه تجلیل شد.

ضرورت تجهیز روابط عمومی‌ها به امکانات پیشرفته

اکبر پورات در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در استان بوشهر اظهار داشت: طی سه سال اخیر در راستای توسعه و ارتقای روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی استان با برگزاری جلسات منظم اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه روابط عمومی‌ها ویترین سازمان خود هستند تصریح کرد: نسبت به سال گذشته شاهد پیشرفت‌های خوبی در روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی استان بودیم و بسیاری از روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها و پتروشیمی‌ها هم فعال‌تر شده‌اند.

وی افزود: سازمان و مدیری قوی و موفق است که روابط عمومی قوی همراه با تجهیزات در کنار خود داشته باشند که لازم است مدیران استان به این امر توجه ویژه کنند.

عضویت روابط عمومی‌ها در شورای معاونین ادارات

پورات گفت: باید انعکاس خدمات دولت سیزدهم توسط روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با قدرت و شیوه‌های مناسب به جامعه هدف خود اطلاع‌رسانی و تبیین کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه عضویت روابط عمومی‌ها در شورای معاونین ادارات باید جدی گرفته شود تاکید کرد: همچنین مدیران باید برای تقویت و رفع زیرساخت‌های حوزه روابط عمومی خود گام بردارند و در بخش اعتبارات و تجهیزات این بخش نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

روابط عمومی‌ها ویترین کار مدیران هستند

رئیس بسیج رسانه استان بوشهر هم با تبریک دهه کرامت جایگاه روابط عمومی در جامع را مهم و تعیین کننده دانست و گفت: امروز عصر ارتباطات است، ما در این عصر به یک شبکه جهانی وصل شدیم و این موقعیت یک فرصت برای انتقال پیام انقلاب اسلامی است.

سرهنگ محسن رضایی‌نژاد با اشاره به اینکه تحولات عظیم جهانی در حمایت از مردم غزه و محکومیت رژیم صهیونیستی اضافه کرد: امسال برای نخستین بار مردم جهان در حمایت از مردم مظلوم غزه به پا خواستند و این اتفاق بزرگ به خاطر تلاش رسانه‌ها است.

وی با بیان این که روابط عمومی‌ها ویترین کار مدیران هستند گفت: امسال دور هم جمع شدیم که روز روابط عمومی را بزرگ بشماریم.

انتهای پیام/190/

نظر شما