شناسهٔ خبر: 66694639 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

هماهنگی شهرک‌نشین‌ها و کابینه اسرائیل در حمله به کامیون‌های کمک به غزه

اقتصادنیوز: روزنامه اسرائیلی «هاآرتص» از هماهنگی میان اعضای کابینه این رژیم و شهرک‌نشین ها برای حمله به کاروان های حامل کمک به غزه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، این روزنامه صهیونیستی اعلام کرد که برخی اعضای کابینه نتانیاهو، اطلاعات مسیر و زمان حرکت کامیون های حامل کمک به نوار غزه را به شهرک نشین های صهیونیست داده اند.

براساس اعلام هاآرتص، شهرک نشین های صهیونیست، با اطلاعات دریافتی از طرف هایی در کابینه، به این کاروان ها حمله و کمک های ارسالی به نوار غزه را تخریب کردند.

خبر مرتبط
صنعا، اسرائیل را تهدید کرد/ در صورت تداوم جنگ غزه گزینه‌های دشواری روی میز داریم

المشاط از نیروهای مسلح اعم از دریایی، موشکی و پهپادی به دلیل حمایت از مردم غزه و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

 رسانه‌های رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب از حمله شهرک‌نشینان به کامیون‌های حامل کمک‌های بشر دوستانه در نزدیکی قدس اشغالی خبر دادند.

روزنامه عبری زبان هاآرتص به نقل از منابع امنیتی گزارش داد که شهرک نشینان به ۲ کامیون فلسطینی در نزدیکی قدس حمله کردند.

بر اساس این گزارش، شهرک نشینان به ظن اینکه این کامیون‌ها حامل کمک‌های بشردوستانه از اردن هستند، به آن حمله کردند.

خبر مرتبط
گالانت: با حکومت نظامی اسرائیل بر غزه مخالفم

اقتصادنیوز: وزیر جنگ اسرائیل گفت با حکومت نظامی اسرائیل بر غزه مخالف است چرا که این اقدام خونین و پرهزینه خواهد بود و سال‌ها به طول خواهد انجامید.

روز دوشنبه نیز صهیونیست‌ها بسته‌های مواد غذایی و کیسه‌های غلات کاروان‌های کمک رسانی به نوار غزه را پاره و در کنار جاده رها کردند. تصاویر این حمله به کاروان‌های بین‌المللی کمک به فلسطینی‌ها در کرانه باختری اشغالی به شکل گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی پخش و با انتقادات زیادی مواجه شده است.

شهرک نشینان صهیونیست پیش از این نیز به کاروان کمک‌های اردن به غزه در گذرگاه بیت حانون حمله کرده بودند.

برچسب‌ها:

نظر شما