شناسهٔ خبر: 66694479 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

لوکس‌ترین مقاصد خارجی برای سفر در سال 1403

صاحب‌خبر -

رپورتاژ آگهی

انسان‌ها همیشه به دنبال تجربه‌های جدید و تفریح هستند و سفرهای لوکس یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به حال خوب و پاسخ به نیاز این تجربه است. این تجربه‌ها نه تنها روحیه انسان‌ها را ارتقا می‌دهد، بلکه می‌تواند آن‌ها را با دنیایی جدید و متنوع آشنا کنند. اگر شما هم از مسافرت لذت می‌برید و خاطرات خوشی از سفرهایتان دارید، با ما همراه باشید تا لوکس‌ترین مقاصد گردشگری جهان را بررسی کنیم که بیشتر افراد ثروتمند از سراسر دنیا برای سفر انتخاب می‌کنند.

بریتانیا، سفری لوکس و خاطره‌انگیز

بریتانیا از جمله لوکس‌ترین مقاصد گردشگری جهان به شمار می‌آید. این کشور با طبیعت بکر، شهرهای زیبا و جاذبه‌های تفریحی و گردشگری فراوان، گردشگران را به خود جذب می‌کند. از نظر نقاط دیدنی و تفریحی، بریتانیا در رتبه برترین‌ها قرار دارد و آژانس‌های مسافرتی سراسر دنیا به گردشگران خارجی پیشنهاد می‌دهند حتما این کشور را ببینند. این آژانس‌ها برنامه‌های گردشگری خاصی را برای گردشگران در نظر می‌گیرند تا آن‌ها از لحظات مسافرت خود لذت ببرند و خاطراتی فراموش‌نشدنی را تجربه کنند.

انگلستان بی‌شک در راس سفرهای لوکس از نظر جاذبه‌های گردشگری قرار دارد و لندن به‌عنوان بهترین شهر از لحاظ گردشگری شناخته می‌شود. به همین دلیل، در لندن تعداد زیادی هتل لوکس برای اقامت گردشگران ثروتمند وجود دارد که خدمات و سرویس‌های لاکچری ارائه می‌دهند. البته لندن جزو مقاصد تور اروپا نیست. برای مشاهده قیمت و جزییات تور اروپا، به صفحه تور ارزان اروپا سر بزنید.

مونته نگرو، یکی از سفرهای لوکس جهان

اگر به جغرافیا و مسائل مربوط به سفر و گردشگری علاقه‌مند هستید، حتما نام مونته‌نگرو را شنیده‌اید. این شهر در کشورهای جنوب اروپا قرار دارد و با جمعیت کمتر از یک میلیون نفر، با امکانات رفاهی و جاذبه‌های گردشگری فراوان، هر ساله میزبان میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان است. اخیرا با فراهم شدن امکانات رفاهی و تفریحی، مونته‌نگرو، یکی از سفرهای لوکس و مقصدی جذاب برای گردشگران ثروتمند جهان به‌شمار می‌رود.

عمان، کشوری پر از شگفتی‌ها

ممکن است از شنیدن نام عمان شگفت‌زده شوید، زیرا این کشور با ایران مرز دریایی دارد و فرهنگ مردم آن برای ایرانی‌ها کمی آشنا است. از آنجایی که این کشور در همسایگی دریای عرب و دریای عمان و همسایگی عربستان سعودی، امارات متحده عربی و یمن قرار دارد، به یکی از سفرهای لوکس و مقصدهای جذاب برای گردشگران ثروتمند جهان تبدیل شده است.

دلیل توجه گردشگران به وجود تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی و رفاهی فراوان این کشور برمی‌گردد. طبق بررسی‌ها، این کشور از ماه اکتبر تا آوریل، همیشه میزبان گردشگران سراسر جهان است. جغرافیا و فرهنگ مردم عمان نیز به‌عنوان یکی از دلایل مطرح جذب گردشگران خارجی شناخته می‌شود. همچنین، برند معروف هتل‌داری آنانتارا با سرمایه‌گذاری عظیم، تفرجگاه‌های لوکس بسیاری در این کشور احداث کرده است.

کیپ تاون آفریقای جنوبی

کیپ تاون یکی از مقاصد گردشگری معروف در سراسر جهان است که در آفریقای جنوبی قرار دارد. آب و هوای دلنشین و سواحل زیبا این منطقه آن را به یکی از سفرهای لوکس برای گردشگران تبدیل کرده است. خلیج‌های مشهور، کوه تیبل، بازارهای محلی و رستوران‌ها و کافه‌های بی‌نظیر، همه به گردشگران تجربه‌ای منحصر به فرد ارائه می‌دهند. برای کسب اطلاعات در مورد تورهای آفریقا، کافیست به صفحه قیمت تور آفریقا مراجعه کنید.

فرانسه، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان

نام فرانسه همواره به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین و لوکس‌ترین مقاصد گردشگری جهان شناخته شده است. این کشور همیشه در صنعت گردشگری جزو برترین‌ها بوده و هست. فرانسه با جذابیت‌های متنوع خود، برای همه سلیقه‌ها جذاب است و ثروتمندان زیادی بارها و بارها از جاذبه‌های گردشگری آن لذت می‌برند.

هر سال افراد زیادی با تورهای فرانسه خود را مهمان زیبایی‌های بی‌نظیر این کشور می‌کنند. این موضوع باعث شده فرانسه به طور روزافزون شاهد پیشرفت چشمگیر در صنعت گردشگری باشد.

مناطق گردشگری معروف در فرانسه شامل منطقه شامپین است که در سال ۲۰۱۹ رتبه اول مقاصد گردشگری جهان را از آن خود کرد. هتل سلطنتی شامپاین در این منطقه افتتاح شده است و تمامی امکانات رفاهی لازم سفرهای لوکس در این هتل مجلل به چشم می‌خورد.

گردشگران برای لذت بردن از باغ‌های حیرت‌انگیز، پیمودن ساحل‌های رود سن، بازدید از کاخ‌های زیبا با معماری شگفت‌انگیز و در نهایت، سفر به برج ایفل، هر ساله از سراسر جهان به این منطقه سفر می‌کنند.

سوییس

سوییس هم انتخاب مناسبی برای سفرهای لوکس است. تنها شنیدن نام سوئیس کافی است تا شما را به بهترین و رویایی‌ترین کشوری که تاکنون دیده‌اید، ببرد. کیفیت زندگی در این کشور به حدی بالاست که هرکسی آرزو دارد حتی یک‌بار هم اگر امکانش باشد، این کشور بی‌نظیر را از نزدیک ببیند.

سوئیس در مرکز اروپا قرار دارد و با کشورهایی همچون فرانسه، آلمان، ایتالیا، و لیختن‌اشتاین هم‌مرز است. از هر نقطه‌ای از سوئیس که بازدید کنید، مبهوت زیبایی‌های آن می‌شوید. فصل تابستان یا زمستان، هیچ اهمیتی ندارد. کوه‌های آلپ، همواره سر به فلک کشیده‌اند و در هر فصلی پوشیده از برف هستند و چشم‌اندازهایی دارند که قلب هر طبیعت‌دوستی را می‌لرزاند. اگر قصد رزرو این تور را دارید، به صفحه قیمت تور سوئیس مراجعه کنید.

سیشل

احتمالا تاکنون نام کشور سیشل را شنیده‌اید. سیشل واقع در اقیانوس آرام، مجموعه‌ای از جزیره‌های زیبا و دنج است که به یکی از سفرهای لوکس و مقاصد گردشگری معروف برای ثروتمندان سراسر جهان تبدیل شده‌اند. گل سرسبد آن، شمالی‌ترین جزیره سیشل، به‌عنوان یکی از زیباترین مناطق این منطقه شناخته می‌شود و در مکانی زیبا و آرام در وسط اقیانوس آرام قرار دارد.

زیبایی طبیعی این جزیره‌ها، گردشگران ثروتمند را به سوی سیشل جلب کرده است و شخصیت‌های برجسته جهان نیز دور از دید چشم خبرنگاران برای تفریح و سرگرمی به این منطقه سفر می‌کنند.

محصول جدید نهال گشت برای گردشگران لوکس پسند‌

نهال گشت با ارائه برخی از تورهای مسافرتی تحت عنوان مقاصد خاص، تجربه‌ای لوکس را برای شما رقم می‌زند. فقط مقاصدی در این رده قرار می‌گیرند که صنعت گردشگری آن‌ها جزو برترین‌های جهان باشد. مانند تور برزیل، ژاپن یا جزایر موریس که تجربه سفر به آن‌ها با هیچ جای جهان قابل مقایسه نیست. می‌توانید در سایت نهال گشت به آدرس nahalgasht.com قیمت این تورهای خاص و راهنمای سفرشان را بخوانید. همچنین اگر سوالی داشته باشید می‌توانید از طریق شماره ۱۸۳۰-۰۲۶ با کارشناسان نهال گشت تماس بگیرید.

نظر شما