شناسهٔ خبر: 66693367 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

هشدار قاطع به اسرائیل: تهدیدات را از مبدا جمهوری اسلامی پاسخ می‌دهیم

تسنیم : امیر حیدری با بیان اینکه عملیات وعده صادق نابودی رژیم صهیونیستی را چند قدم جلو انداخت، تاکید کرد: اگر از مبدا رژیم صهیونیستی تهدیدی علیه ما به وقوع بپیوندد از مبدا جمهوری اسلامی به آن پاسخ داده خواهد شد.

صاحب‌خبر -

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در اولین همایش ملی علوم و فناوری های نوظهور و شالوده‌شکن در حوزه‌های دفاعی - امنیتی که امروز پنجشنبه در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد، با بیان اینکه انسان هنگامی که تحقیق و پژوهش می‌کند، به اندیشه‌هایی برمی‌خورد که می‌تواند دنیا را روشن کرد، گفت: خداوند هر انسانی را که خلق می‌کند در وجود آن علم، شیفتگی و نوآوری می‌گذارد تا روزی با علمش دنیایی را روشن کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: خداوند همه علوم را در ذات انسان قرار داده، اما هنر مدیران در این است که بستری را فراهم کنند که این علم گذارده شده در وجود انسان‌ها شکوفا شده و از ذهن ها بیرون آید.

حیدری با بیان اینکه علم است که قدرت می‌آفریند، تصریح کرد: امروز اگر زورگویان عالم بی پروا رجزخوانی می‌کنند با زور شمشیر و توان بدنی نیست، بلکه مبتنی بر علم و دانشی است ‌که به دست آورده و به آن تسلط پیدا کرده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه عملیات وعده صادق نابودی رژیم صهیونیستی را چند قدم جلو انداخت، تاکید کرد: اگر از مبدا رژیم صهیونیستی تهدیدی علیه ما به وقوع بپیوندد از مبدا جمهوری اسلامی به آن پاسخ داده خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه امروز خط مقدم مبارزه با استکبار فقط توسعه علم و فناوری است، اظهار داشت: توجه به پایه‌های علمی و انسان‌های عالم خط مقدم مبارزه با استکبار است.

وی ادامه داد: امروز نمی‍توان عرصه نبرد و پیچیدگی‍هایش را بدون توجه به علوم و فناوری‍های نوین و قدرت آفرین اداره کرد؛ بنابراین باید به تهدیداتی که موجودیت علمی ما را تهدید می‌کنند، قاطعانه پاسخ دهیم.

حیدری با اشاره به تلاشهای صورت گرفته شده در مجموعه نیروی زمینی ارتش برای گسترش بستر علم و فناوری در این نیرو گفت: ما شبانه روز تمام تلاش‌مان را کردیم تا بستر مناسبی برای گستراندن علم در نیروی زمینی ارتش ایجاد کنیم و نتیجه این تلاش های ما، برای مثال بالگردهایی است که این نیروی در اختیار دارد که با بهره مندی از بستر علمی، این بالگردها توان مضاعف به دست آورده و می‌توانند در ماموریتهای شبانه نیز پرواز کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: عاملی که باعث شده تا نیروی زمینی ارتش امروزه در بن بست‌شکنی‌ها نقش‌آفرین باشد، وجود دانشمندانی صادق درون مجموعه نیروی زمینی ارتش است.

وی در پایان گفت: این همایش می‍تواند کمک کند تا دستاوردهای علمی خود را بین همه مراکز علمی کشور به اشتراک بگذاریم تا بتوانیم در راستای هدف مهم‌مان یعنی دانش بنیان کردن نیروی زمینی ارتش گام برداریم.

 

نظر شما