شناسهٔ خبر: 66693334 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پروازهای خارجی فرودگاه‌های استان کرمان برقرار شود

استاندار کرمان، گفت: در استان کرمان پنج فرودگاه داریم اما پرواز خارجی نداریم و نیاز است که پروازهای خارجی فرودگاه‌های کرمان برقرار شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز در بخش جانبی معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان کرمان با عنوان «کرمان آیدکس 2024» که با حضور شهباز حسن‌پور منتخب مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و فعالان گردشگری کشور و استان کرمان برگزار شد، با بیان اینکه کرمان ظرفیت‌های خوبی در حوزه گردشگری دارد که این ظرفیت‌ها بر همه روشن است، اظهار داشت: باید کمک کنیم که نواقصی را که در این حوزه وجود دارد، برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه در استان کرمان پنج فرودگاه داریم اما پرواز خارجی نداریم و نیاز است که پروازهای خارجی فرودگاه‌های کرمان برقرار شود، گفت: زیرساخت‌های لازم در استان وجود دارد اما ناقص است و باید تکمیل شود.

استاندار کرمان با اشاره به دیگر زیرساخت‌های استان در حوزه راه‌ها بیان کرد: دو خط آهن مهم کشور از استان کرمان می‌گذرد که مسیر شرق به غرب و جنوب به شمال کشور را به هم متصل می‌کند.

وی با بیان اینکه از حضور سرمایه‌گذاران در استان کرمان استقبال می‌کنیم و به شدت پیگیر تحول استان هستیم، ادامه داد: سرمایه‌گذاران بومی می‌توانند در این حوزه وارد شوند چرا که به مسائل استان آشنا هستند و بهتر می‌توانند از آن بهره‌برداری کنند.

فداکار با اشاره به اینکه کرمان در حوزه گردشگری سلامت و گردشگری معدن ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد، گفت: کویر لوت کرمان یک ظرفیت بی‌نظیر گردشگری است که سالانه گردشگران زیادی از آن بازدید می‌کنند و هنوز هم ناشناخته است.

وی با بیان اینکه برگزاری رویدادها و همایش‌ها در استان کرمان باید منتج به سرمایه‌گذاری و معرفی ظرفیت‌های استان شود، افزود: ظرفیت‌های گردشگری استان کرمان باید به زبان‌های مختلف دنیا ترجمه و معرفی شود.

انتهای پیام/511/

برچسب‌ها:

نظر شما