شناسهٔ خبر: 66693325 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس پلیس راهور کردستان خبر داد؛

آغاز طرح ضربتی برخورد پلیس راهور با خودروهای حادثه ساز

سنندج_رییس پلیس راهور کردستان گفت: طرح ضربتی برخورد پلیس راهور با خودروهای حادثه‌ساز در معابر درون شهری استان کردستان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا همتی‌زاده ظهر پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری مأموران انتظامی شهرستان‌ها در تمامی محدوده‌های درون‌شهری استان با خودروهای متخلف و حادثه آفرین برخورد می‌شود.

وی افزود: استفاده از لامپ‌های غیراستاندارد (زنون)، جک‌های پنوماتیک و تغییر در وضعیت و ارتفاع وسیله نقلیه، شیشه‌های دودی، خودروهای فاقد پلاک، پلاک مخدوش و پوشش پلاک، ایجاد هر گونه آلودگی‌های صوتی یا آلودگی هوا، ایجاد مزاحمت برای نوامیس یا انسداد راه و حمل حیوانات داخل خودرو از جمله مواردی هستند که پلیس با متخلفان برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راهور استان کردستان با بیان ضرورت رعایت قانون و مقررات گفت: بر اساس قانون و دستور قضائی اعمال قانون، توقیف و استانداردسازی در انتظار رانندگان خاطی خواهد بود.

‌آرامش روانی مردم و نظم اجتماعی از جمله خطوط قرمز پلیس است و به طور یقین با کسانی که با حرکات نمایشی و مخاطره آفرین سلامت جسمی و روانی مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد قانونی می‌شود. گاهی در سطح شهرهای استان شاهد تغییر در استاندارد خودروها توسط متخلفان هستیم که این امر نیز با قانون راهنمایی و رانندگی مغایرت دارد بنابراین پلیس در این مرحله ورود پیدا می‌کند و با تخطی‌کنندگان از قانون برخورد می‌کند.

نظر شما