شناسهٔ خبر: 66693263 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

قول تن‌هاخ پس از هو شدن در اولدترافورد

سرمربی هلندی منچستر در حالی پس از پیروزی دیشب این تیم برابر نیوکاسل از سوی برخی هواداران هو شد که در گفت‌وگو با تماشاگران قول شکست سیتی و قهرمانی جام حذفی را داد.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز،تیم فوتبال منچستریونایتد دیشب در یک دیدار معوقه از هفته سی‌وچهارم لیگ برتر انگلیس برابر نیوکاسل قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

منچستر با توجه به این برد با ۵۷ امتیاز در رده هشتم لیگ برتر قرار دارد. نتایجی که نارضایتی هواداران یونایتد را به همراه داشته است. با وجود برد دیشب برابر نیوکاسل، برخی از هواداران یونایتد به هو کردن اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی‌شان پرداختند.

سرمربی هلندی پس از پایان بازی در صحبت با تماشاگران، از حمایت بی‌‍‌قید و شرط آنها در طول فصل سختی که برای باشگاه بود تشکر کرد و قول داد که منچستر با شکست منچسترسیتی در ومبلی قهرمان جام حذفی شود.

تن هاخ خطاب به تماشاگران حاضر در ورزشگاه گفت: می‌خواهم از همه شما برای حمایت درخشان در طول فصل تشکر کنم. همانطور که می‌دانید فصل آسانی نبود، اما یک چیز ثابت ماند و آن حمایت شما بود.

آینده سرمربی سابق آژاکس در منچستر نامشخص به نظر می‌رسد و منچستریونایتد ممکن است در تابستان راه خود را از او جدا کند. توماس فرانک از برنتفورد و توماس توخل سرمربی بایرن مونیخ، دو گزینه منچستر هستند.

شاگردان تن‌هاخ در آخرین بازی خارج از خانه خود در لیگ برتر روز یکشنبه به مصاف برایتون خواهند رفت و پس از آن آماده بازی با منچسترسیتی در فینال جام حذفی در ۵ خرداد می‌شوند.

برچسب‌ها:

نظر شما