شناسهٔ خبر: 66693012 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برخورد پلیس با خودروهای حادثه‌ساز در کردستان

رئیس پلیس راهور کردستان از آغاز طرح ضربتی برخورد پلیس راهور با خودروهای حادثه‌ساز در معابر درون‌شهری استان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ رضا همتیی‌زاد در گفت‌وگ با خبرنگار تسنیم در سنندج، از آغاز طرح ضربتی برخورد پلیس راهور با خودروهای حادثه‌ساز در معابر درون شهری استان کردستان خبر داد و اظهار داشت: آرامش روانی مردم و نظم اجتماعی از جمله خطوط قرمز پلیس است، یقیناً با کسانی که با حرکات نمایشی و مخاطره آفرین سلامت جسمی و روانی مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد قانونی می‌شود.

وی گفت: گاهی در سطح شهرهای استان شاهد تغییر در استاندارد خودروها توسط متخلفان هستیم که این امر نیز با قانون راهنمایی و رانندگی مغایرت دارد، بنابراین پلیس در این مرحله ورود پیدا کرده و با تخطی‌کنندگان از قانون برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راهور کردستان، تصریح کرد: با همکاری ماموران انتظامی شهرستان‌ها در تمامی محدوده‌های درون‌شهری استان با خودروهای متخلف و حادثه آفرین برخورد می‌شود.

وی افزود: استفاده از لامپ‌های غیراستاندارد (زنون)، جک‌های پنوماتیک و تغییر در وضعیت و ارتفاع وسیله نقلیه، شیشه‌های دودی، خودروهای فاقد پلاک، پلاک مخدوش و پوشش پلاک، ایجاد هر گونه آلودگی‌های صوتی یا آلودگی‌ هوا، ایجاد مزاحمت برای نوامیس یا انسداد راه و  حمل حیوانات داخل خودرو از جمله مواردی هستند که پلیس با متخلفان برخورد می‌کند.

همتی‌زاده رعایت قانون و مقررات را ضروری دانست و یادآور شد: بر اساس قانون و دستور قضایی اعمال قانون، توقیف و استانداردسازی در انتظار رانندگان خاطی خواهد بود.

انتهای پیام/481/

نظر شما