شناسهٔ خبر: 66692724 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تجهیز ۲۴۷ حوزه امتحان نهایی استان کرمان به ابزار حفاظتی

رئیس حراست آموزش و پرورش استان کرمان از تجهیز ۲۴۷ حوزه امتحان نهایی استان به ابزار حفاظتی و سیستم‌های پایش تصویری با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حسین انجم‌شعاع صبح امروز در آیین افتتاح طرح شهید محمد شهسواری از اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: 247 حوزه امتحان نهایی در استان به امکانات لازم تجهیز شده است.

وی از تجهیز حوزه‌های امتحانات نهایی استان به دوربین مداربسته، سیگنال یاب، و راکد مبایل یاب خبر داد و گفت: این تجهیزات با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال در قالب طرح شهید محمد شهسواری اجرا شده است.

رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان کرمان، خاطرنشان کرد: صیانت از آزمون‌های نهایی و سخت‌گیری یکسان در کل استان در حفاظت از برگزاری آزمون ضرورتی انکارناپذیر در جهت تحقق عدالت است.

وی با بیان اینکه تلاش شده بهترین امکانات و شرایط را برای دانش آموزان فراهم کنیم، ادامه داد: با توجه به اینکه آزمون‌های پایان سال دانش آموزان در خرداد ماه برگزار می‌شود و نیاز به امکانات سرمایشی و تهویه مناسب در حوزه‌های امتحانی وجود دارد.

انجم‌شعاع افزود: شورای آموزش و پرورش استان کرمان دستور تهیه کمبودهای حوزه‌های امتحان نهایی دانش آموزان را صادر کرده تا این آزمون‌ها به بهترین نحو برگزار شود.

وی بیان کرد: طرح شهید محمد شهسواری 50 حوزه امتحانی و 33 حوزه تصحیح اوراق به ابزارهای حفاظتی و سیستم‌های پایش تصویری از جمله دوربین مداربسته، سیگنال یاب، و راکد مبایل یاب مجهز شدند.

رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان کرمان از اجرای طرح شهید پورجعفری (تجهیز مدارس استان به سیستم پایش تصویری) در دو مرحله در استان خبر داد و گفت: در مرحله اول این طرح 66 مدرسه استان کرمان به سیستم پایش تصویری مجهز شده‌اند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم طرح شهید پورجعفری 70 مدرسه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان اجرا می‌شود، افزود: سیستم‌های پایش تصویری جهت توزیع بین مدارس به ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان تحویل داده شده است.

انتهای پیام/511/

برچسب‌ها:

نظر شما