شناسهٔ خبر: 66692723 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

زیرساخت‌های امداد دریایی در استان بوشهر تقویت شود

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مهم و موثر هلال احمر در رسیدگی به حوادث و اجرا طرح‌های فرهنگی و اجتماعی خواستار تقویت زیرساخت‌های امداد دریایی در سواحل استان بوشهر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان دیر، موسی احمدی صبح امروز در همایش تجلیل از امدادگران هلال احمر شهرستان دیر با قدردانی از خدمات ارزنده این مجموعه، اظهار داشت: شاهد تلاش و موفقیت‌های مجموعه هلال احمر استان بوشهر هستیم.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان ، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: نتیجه موفقیت جمعیت هلال احمر مدیون انتخاب شایسته مدیری تلاشگر، انقلابی و جوان در استان بوشهر هستیم.

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در همه عرصه‌های خدمات‌رسانی حضور فعال و مستمر دارد گفت: در تمام فصول سال شاهد فعالیت جمعیت هلال احمر هستیم مشارکت در طرح امداد نوروزی، کلاس‌های اوقات فراغت، فعالیت در حوادث و اتفاقات گوناگون، ارائه خدمات درمانی و توانبخشی از جمله فعالیت جمعیت هلال احمر است.

احمدی با اشاره به ظرفیت‌های مهم گردشگری استان بوشهر گفت: یکی توانمندی استان بوشهر در حوزه گردشگری سواحل است که هدف مسافرت به این استان برای استفاده از خلیج فارس و سواحل است.

وی با اشاره به حضور موثر امدادگران در رسیدگی به وقایع در عرصه‌های مختلف جاده‌ای، کوهستان و امداد هوایی خواستار تقویت زیرساخت‌های امداد دریایی در سواحل استان بوشهر شد.

در ادامه این همایش از اعضا جوانان، داوطلبان ، امدادگران ، خیرین و خانواده شهدا امدادگر شهرستان دیر تجلیل شد.

انتهای پیام/190/

نظر شما