شناسهٔ خبر: 66692530 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

زمان پخش فصل دوم سریال بازی مرکب مشخص شد زمان پخش فصل دوم سریال بازی مرکب مشخص شد

در گذشته شبکه نتفلیکس اعلام کرد که فصل دوم سریال Squid Game (بازی مرکب) در سال ۲۰۲۴ تقدیم طرفدارها می‌شود. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که لی جونگ-جه، بازیگر نقش سونگ گی-هون در مصاحبه با رسانه Business Insider از شروع پخش این نمایش در ماه دسامبر ۲۰۲۴ (آذر/دی ۱۴۰۳) خبر

صاحب‌خبر -

در گذشته شبکه نتفلیکس اعلام کرد که فصل دوم سریال Squid Game (بازی مرکب) در سال ۲۰۲۴ تقدیم طرفدارها می‌شود. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که لی جونگ-جه، بازیگر نقش سونگ گی-هون در مصاحبه با رسانه Business Insider از شروع پخش این نمایش در ماه دسامبر ۲۰۲۴ (آذر/دی ۱۴۰۳) خبر داده است.

فصل دوم Squid Game حدودا سه سال پس از نمایش نخستین فصل در ماه سپتامبر ۲۰۲۱ از راه می‌رسد که به یک پدیده جهانی تبدیل شد و بالغ‌بر ۱.۶ میلیارد ساعت تماشا در ۲۸ روز اول پخش داشت. این اولین سریال نتفلیکس بود که در روز پخش توسط بیش از ۱۰۰ میلیون بیننده دیده شد و لقب پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس را یدک می‌کشد.

لی جونگ-جه در نقش سونگ گی-هون، لی بیونگ هون در نقش هوانگ این-هو/پیشرو، وی ها جون در نقش افسر هوانگ جون-هو و گونگ یو در نقش مسئول گزینش احتمالا دوباره در فصل دوم سریال Squid Game باز خواهند گشت. از بازیگرهای تازه فصل دوم نیز می‌توان به ایم شی‌وان، کانگ ها-نول، پارک سونگ هون، یانگ دونگ گون، پارک گیو-یونگ، جو یو ری، کانگ ای-سیم، لی دیوید، لی جین-ووک، چوی سونگ-هیون، رو جائه-وون و وون جی آن اشاره کرد.

هوانگ دونگ هیوک وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی اجرایی فصل دوم Squid Game را برعهده دارد. سریال بازی مرکب درباره‌ گروهی از افراد است که گرد هم می‌آیند تا با شرکت در یک‌سری بازی مرگبار بدهی‌های خود را پرداخت کنند.

منبع: zoomg-368523

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
مطالب مشابه

زمان پخش فصل دوم سریال Squid Game اعلام شد

ادامه مطلب

زمان پخش فصل دوم سریال Squid Game اعلام شد

ادامه مطلب

اولین تیزر و تصاویر فصل دوم سریال Squid Game منتشر شد

ادامه مطلب
برچسب ها
نظرشما
اینجا بنویسید
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
کد را وارد کنید
ارسال
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد
اشتراک گذاری
پیشنهاد ویرایش
ارسال به تلگرام ارسال به فیسبوک ارسال به توئیتر

نظر شما