شناسهٔ خبر: 66692252 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پیراهن فصل آینده آرسنال با لوگوی ویژه (عکس)

آرسنال از پیراهنش برای رقابت‌های فصل ۲۵-۲۰۲۴ رونمایی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک هفته به پایان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باقی مانده و تیم‌ها کم‌کم در حال رونمایی از پیراهن‌های جدیدی هستند که قرار است در فصل آینده بر تن ستاره‌هایی که در این لیگ حضور دارند ببینیم و حالا نوبت به آرسنال رسیده است.

2022481

یکی از نکات اصلی پیراهن جدیدی که آرسنال با همکاری آدیداس آن را طراحی و تولید کرده مربوط به لوگوی این باشگاه روی این پیراهن است. آرسنال که در انگلیس به توپچی‌ها معروف است، تصمیم گرفته است که امسال به جای استفاده از لوگوی عادی و همیشگی از لوگوی توپ جنگی استفاده کند.

2022482

این اولین بار پس از فصل ۹۰-۱۹۸۹ است که آرسنالی‌ها دست به چنین کاری می‌زنند و با استقبال خوب و گسترده هواداران این تیم در شبکه‌های اجتماعی هم همراه بوده است که از این نوآوری خوشحال شدند و انتظار می‌رود که این پیراهن با فروش بسیار خوبی هم همراه شود.

2022483

آدیداس تاکید کرده است که از جدیدترین تکنولوژی ممکن برای تولید این پیراهن و سبکی آن استفاده کرده و خطوط معروف آدیداس روی آستین این پیراهن هم جلوه خاص و زیبایی به آن بخشیده است. پیراهن اول آرسنال با قیمت ۸۰ پوند در سایت رسمی این باشگاه در دسترس هواداران قرار گرفته است.

نظر شما