شناسهٔ خبر: 66690727 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

"وعده صادق" نمایشگاهی از تجهیزات نظامی با تماشاچیان جهانی

جانشین رئیس سازمان عقیدتی ارتش، گفت: وعده صادق یک نمایشگاه جهانی از تجهیزات، موشک و پهپادهای جنگی در یک جنگ ترکیبی بود که اجرای خوب آن دشمن را مجبور به اعلام پرواز ممنوع کرد و چون تماشاچیان آن کل جهان بودند، عزت و اقتدار را برای کشورما به همراه داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط کریم، اجلاسیه شهدای ارتش استان تهران شامگاه چهارشنبه با میزبانی شهرستان رباط کریم و با حضور خانواده‌های معظم شهدای ارتش، مردم انقلابی و شهیدپرور شهرستان و مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در مصلی امام خمینی (ره) رباط کریم برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد جلیلی صفت، جانشین عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این اجلاسیه با اشاره به جایگاه مقام شهید، اظهار داشت: شهیدان ناظر بر ما هستند و کسانی که برای دفاع از جان، مال و خاک این کشور اسلامی به میدان‌های رزم و جنگ علیه باطل رفتند و شهید شدند جایگاه بالایی در محضر خدا دارند.

وی افزود: وقتی پدر و مادر شهیدی کنار پیکر فرزند شهیدش می‌رسد، با تمام افتخار و تواضع تمام‌قد برای شهید خود خم می‌شوند و صورت به‌صورت فرزند خود به تأسی از اباعبدالله الحسین (ع) به شهید خود احترام می‌گذارند و با آن وداع می‌کنند.

جانشین عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه گفت: پیام شهدای ارتشی این است که شهدای ما در میدان نبرد حق علیه باطل با دستان خالی با دشمن جنگیدند و این نبرد سرشار از درس‌هایی از شهدا مانند درس مقاومت، بصیرت، آگاهی، دشمن‌شناسی و دوست‌شناسی بود.

جلیلی صفت بیان کرد: مردم ما در زمان جنگ با دستان خالی ثابت کردند که با ایستادگی و مقاومت می‌شود، دشمنان را به زانو درآوردند و آن‌ها را به ذلت کشاند. ما با ایستادگی و مقاومت و پیشرفت همین مردم قدرتمند شدیم و قد کشیدیم و باتجربه شدیم و این را دشمن خوب شناخته و می‌داند.

وی ادامه داد: امروز معاندین و دشمنان انقلاب اسلامی در رأس آن‌ها استکبار از قدرت جمهوری اسلامی واهمه دارند، چرا که اگر این ترس نبود کشوری که ادعای رهبری دنیا را دارد، سردار سید رضی موسوی را به‌عنوان سرباز اسلام ترور نمی‌کرد زیرا که آن‌ها از نیروهای انقلابی، مقاوم، متفکر و دوراندیش می‌ترسند.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، تصریح کرد: زمانی می‌توانیم در میدان رزم در مقابل دشمن پیروز شویم که هم از نظر علمی و تخصص و هم از نظر ایمانی و اعتقادی در سطح بالایی قرار داشته باشیم، چرا که تخصص بدون ایمان و اعتقاد بدون علم نتیجه‌ای به همراه ندارد و زمانی که علم با ایمان توأم شد در مقابل توطئه‌های دشمنان کارساز خواهد بود.

جلیلی صفت با اشاره به عملیات وعده صادق، گفت: وعده صادق یک رزمایش بین‌المللی و جهانی بود و یک رزمایش ترکیبی نیروهای مسلح از زمینی، هوایی، دریایی در منطقه‌ بود که تماشاچیان آن کل جهان بودند و جلوی چشم همه جهانیان، صهیونیست‌ها و استکبار جهانی را زدیم.

وی تأکید کرد: وعده صادق یک نمایشگاه جهانی از تجهیزات، موشک و پهپادهای جنگی در یک جنگ ترکیبی بود که دشمن را مجبور به اعلام پرواز ممنوع در زمان عملیات کرد و این عزت و افتخار و آوازه کشور برخاسته از آوازه عزت و افتخار شهداست.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: پیام اعتقادی، دینی و فرهنگی شهدا این است که مردم مواظب باشند که دشمن با سناریوهای مختلف به جنگ ما می‌آید و اعتقاد، فرهنگ و دین جوانان ما را نشانه گرفته است اما دشمن باید بداند مردم تا امروز در میدان رزم آن‌ها را به ذلت کشاندند و با اعتقاد و فرهنگ و معنویت خودشان هم ان‌شاءالله آن‌ها را مأیوس خواهند کرد.

گفتنی است، اجلاسیه شهدای ارتش استان تهران به میزبانی شهرستان رباط کریم با حضور خانواده‌های معزز و معظم شهدای ارتش، مردم انقلابی و شهیدپرور شهرستان و مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در مصلی امام خمینی (ره) رباط کریم با اجرای فرزاد جمشیدی، اجرای سرود و گروه موزیک ارتش، مداحی کربلایی حسن شالبافان، سخنرانی حجج الاسلام والمسلمین شیخ مصطفی کرمی و احمد جلیلی صفت و امام‌جمعه رباط کریم حجت‌الاسلام حسن ترابی همراه بود.

انتهای پیام/

نظر شما