شناسهٔ خبر: 66690664 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در ۲۲۱ شهر

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی از مشارکت فراگیر مردم در همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، علی خلیلی، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به رویدادهای ورزشی فدراسیون در دهه کرامت اظهار کرد: ۲۲۱ همایش پیاده‌روی خانوادگی در روز جمعه (۲۸ اردیبهشت) به مناسبت روز دختر و دهه کرامت از سوی فدراسیون ورزش‌های همگانی با حمایت وزارت ورزش و جوانان و مشارکت موثر هیئت‌های استانی در نظر گرفته شده است که آغاز این همایش‌ها مصادف با میلاد مبارک حضرت فاطمه معصومه (س) در شهر مقدس قم بود که با حضور مسئولان وزارت ورزش و بیش از یک هزار مدیر بانوی ورزش کشور برگزار شد. طبق برنامه همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی تا پایان دهه کرامت و میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) ادامه خواهد یافت.

وی گفت: طی هماهنگی‌های انجام شده با صدا و سیما، ۹ همایش ویژه در شهرهای مشهد، طارم، شیراز، سمنان، اصفهان، رفسنجان، شهرکرد، البرز و تاکستان به صورت زنده در روز جمعه پیش رو از سیمای ملی و مراکز استان‌ها پخش خواهد شد.

خلیلی با اشاره به آمار مشارکت خیره کننده مردم در همایش پیاده‌روی اظهار داشت: تاکنون مشارکت فراتر از پیش‌بینی‌ها بوده است و احتمال می‌رود مجموع مشارکت‌کنندگان در همایش‌های سراسری روز ۲۸ اردیبهشت ماه در سراسر کشور به بیش از ۳ میلیون نفر برسد. 

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در پایان افزود: تدارکات و ملاحظات بسیار خوبی با مشارکت انجمن‌ها و کمیته‌های زیرمجموعه فدراسیون برای ترویج ورزش همگانی در مسیر همایش‌های پیاده‌روی در نظر گرفته شده است و علاقه‌مندان می‌توانند به راحتی اطلاعات اولیه مرتبط با ورزش‌های همگانی که به آن علاقه‌مندند را از غرفه‌ها و ایستگاه‌های موجود در مسیر همایش‌ها تهیه کنند.

نظر شما