شناسهٔ خبر: 66690527 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ۱۹دی | لینک خبر

رئیسی: ۳۰۰ واحد تولیدی راکد مازندران احیا شد

19 دی آنلاین: رئیس‌جمهور گفت: بیش از ۳۰۰ واحد شامل کارگاه، کارخانه و صنایع تولیدی استان مازندران که دچار رکود و تعطیلی شده بود در دولت سیزدهم احیا شد.

صاحب‌خبر -
سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پس از ورود به مازندران در فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مازندران دارای ظرفیت‌های بسیاری است که خداوند به این استان عطا کرده است. ظرفیت کشاورزی، صنعت، گردشگری، دریا و جنگل همه ظرفیت‌هایی است که می‌تواند بستر و زمینه رشد اقتصادی باشد.
وی بیان کرد: مازندران از استان‌هایی است که هم به لحاظ جغرافیایی نزدیک به مرز است و هم زمینه‌های زیادی برای رشد و پیشرفت دارد.
رئیس جمهور ادامه داد: مهم تر از همه این‌ها،‌ مازندران ظرفیت نیروی انسانی مخلص و کارآمد زیادی دارد. دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، مفاخر و مشاهیر، پیشینه ارزشمند این استان هستند که نه تنها در کشور بلکه در جهان می‌درخشند.
وی گفت: تاریخ و تمدن مازندران به ویژه دینداری مردم این استان برجسته و شاخص است.
آیت‌الله رئیسی به سفر اول هیات دولت به مازندران اشاره کرد و گفت: در دور نخست سفر مصوباتی داشتیم و اقدامات خوبی انجام شد. در دور دوم سفر انجام مصوبات دور اول را رصد می‌کنیم تا ببینیم که گام‌های برداشته شده چگونه پیش رفته است.
وی در پایان گفت: عرض سلام و ادب و احترام به خانواده شهدا داریم. شهدای عزیز ما همیشه افتخارآفرین و نام‌آور بودند. امیدوارم در این سفر بتوانیم بخشی از نیازهای استان را که استاندار محترم، نماینده محترم ولی فقیه در استان، نمایندگان و همه مدیران بررسی کردند، بیشتر در جلسات اداری و اجتماعات مردمی آشنا شویم و گام‌هایی به عنوان خدمتگزار مردم در مسیر رفع این نیازها برداریم.
بر اساس این گزارش؛ سید ابراهیم رئیسی دقایقی پیش از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری به مازندران سفر کرد و با استقبال نمایندگان ارشد استان از جمله آیت‌الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندرن، استاندار و تعدادی از نمایندگان مردم استان در مجلس وارد مازندران شد.
در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور برخی چهره‌های شاخص ورزشی، فرهنگی و هنری از جمله محمدرضا اسحاقی هنرمند برجسته موسیقی، حسن یزدانی چهره نامدار کشتی و سپیده بابایی عضو تیم ملی کشتی آلیش حضور داشتند.

نظر شما