شناسهٔ خبر: 66689906 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

پلیس : عملیات همزمان در ۴ نقطه پایتخت برای بازداشت ۸ شرور وحشت آفرین

ماموران پلیس امنیت تهران بزرگ تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کرده و متوجه شدند که این اشرار از پیش با یکدیگر اختلاف داشتند و در روز حادثه با همدیگر درگیر شده بودند که در جریان این درگیری چند تن از این افراد مصدوم و به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته بودند. پس از ترخیص یکی از طرفین درگیری از بیمارستان، این فرد با همدستی برادرش به قصد انتقام به سراغ ضاربان رفته و همین موضوع باعث درگیری دوباره در محل شده بود.

صاحب‌خبر -
معاون عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری هشت تن از اراذل و اوباش محله باغ آذری که با ایجاد رعب و وحشت در محله اقدام به درگیری با سلاح سرد کرده بودند، خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در تاریخ چهارم اردیبهشت ماه امسال تعدادی از اراذل و اوباش سابقه دار محله باغ آذری، پس از مصرف مشروبات الکلی، به خیابان آمده و با سلاح سرد اقدام به برپایی نزاع دسته جمعی، ایراد ضرب و جرح و ایجاد رعب و وحشت کردند.
 
وی با بیان اینکه ویدیوهایی از این درگیری نیز در فضای مجازی منتشرشده بود، گفت: ماموران پلیس امنیت تهران بزرگ تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کرده و متوجه شدند که این اشرار از پیش با یکدیگر اختلاف داشتند و در روز حادثه با همدیگر درگیر شده بودند که در جریان این درگیری چند تن از این افراد مصدوم و به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته  بودند. پس از ترخیص یکی از طرفین درگیری از بیمارستان، این فرد با همدستی برادرش به قصد انتقام به سراغ ضاربان رفته و همین موضوع باعث درگیری دوباره در محل شده بود.
 
معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس اطلاعات تهران بزرگ با بیان اینکه اشرار از سوی پلیس موررد شناسایی قرار گرفتند،  گفت: هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم در این خصوص دریافت شد. پس از آن ماموران پلیس اطلاعات و یگان ویژه نوپو اقدام به اجرای عملیات همزمان در چهار منطقه پیروزی ، پیکان شهر ، باغ آذری و خزانه کرده و هر هشت نفر را در روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
 
به گفته وی، ماموران در جریان بازرسی انجام شده از مخفیگاه متهمان مقادیر متنابهی از انواع موادمخدر همچون تریاک، حشیش، موادمخدر صنعتی و همچنین بیش از ۳۰ میلیون تومان وجه نقد حاصل از فروش موادمخدر را کشف و ضبط کردند.
 
راستی با اشاره به انجام بازجویی از اشرار دستگیر شده، افزود: هر هشت متهم در تحقیقات اولیه به مشارکت خود در نزاع و درگیری و قدرت نمایی با سلاح سرد اعتراف کرده و علت درگیری و نزاع را اختلاف میان خود و کری خوانی های مکرر برای یکدیگر اعلام کردند.
 
وی با بیان اینکه پرونده اولیه همراه با مستندات با موضوع اخلال در نظم و نزاع دسته جمعی و ایراد ضرب و جزح عمدی با استفاده از سلاح سرد برای این افراد تشکیل شده است، گفت: قرار قانونی از سوی مقام قضایی  دادسرای ناحیه ۳۳ تهران برای این افراد صادر شده است. همچنین تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

نظر شما