شناسهٔ خبر: 66689756 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

وزیر راه و شهرسازی:

ساخت ۲۲ هزار واحد مسکن در مازندران آغاز می شود

ساری -وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت ۲۲ هزار واحد مسکن ملی و سه شهرک مسکونی در سفر دولت به مازندران آغاز می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش صبح پنجشنبه در حاشیه سفر دولت به مازندران با بیان اینکه ۴۰۶ هکتار زمین برای ساخت واحدهای مسکونی مازندران تخصیص پیدا کرد، گفت: ۱۳۲ هزار نفر برای طرح مسکن ملی در استان مازندران ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه در سفر دولت ساخت ۲۲ هزار واحد مسکونی و سه شهرک مسکونی آغاز می‌شود، افزود: در این سفر ۹ هزار و ۵۴۰ واحد مسکن به متقاضیان واگذار می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی تعداد طرح‌های مصوب در حوزه وزارت بیان کرد و گفت: تکمیل بزرگراه تهران - شمال اصلاح نقاط حادثه خیز، بهسازی راه‌های اصلی از جمله طرح‌ها است

به گزارش مهر، افتتاح طرح‌ها و پروژه‌ها، بازدید از بخش‌های و کارخانه‌ها، نشست با نخبگان و شورای اداری از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه است.

برای سفر دوم دولت به مازندران ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است، این درحالی که در دور اول سفر استانی دولت به مازندران در بخش عمرانی ۱۷ هزار میلیارد تومان مصوب شده بود ۷۱ درصد این مصوبات اجرایی شده است.

۱۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات نیز برای مجموعه و واحدهای تولیدی و اقتصادی استان مصوب شده بود که بیش از این میزان تسهیلات پرداخت شد.

همزمان با دومین سفر استانی هیأت دولت به مازندران میز ارتباطات مردمی از صبح دیروز در ادارات مختلف استان مازندران برپا شده است. در این میز ارتباطات، نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مختلف حضور دارند و مطالبات و درخواست‌های مردم را پیگیری می‌کنند.

نظر شما