شناسهٔ خبر: 66688194 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

چادرملو و زنده‌کردن یاد شهید قندی:

تب‌ داغ فوتبال بعد از 18 سال در کویر!

استان یزد بعد از 18 سال میزبان یک تیم لیگ‌برتری خواهد بود و چادرملو میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال چادرملو اردکان در حالی فردا میزبان تیم فوتبال آلومینیوم اراک خواهد بود که از آخرین میزبانی استان یزد از یک تیم‌ لیگ‌برتری 18 سال می‌گذرد و این مسابقه شور و هیجان فوتبال را دوباره به استان یزد برمی‌گرداند. البته چادرملو با نتایج خوبی که در لیگ آزادگان کسب کرده باز هم تب داغ فوتبال را در این استان فراگیر کرده و شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر خواهند داشت.

شهید قندی یزد در پنجمین دوره لیگ برتر در مسابقات شرکت کرد و در انتهای فصل به دسته‌ پایین‌تر سقوط کرد و پس از فوتبال یزد نماینده‌ای در لیگ برتر ایران نداشت، آخرین میزبانی یزدی‌ها مقابل ابومسلم خراسان در هفته بیست و نهم لیگ برتر بود و این مسابقه با شکست سه بر یک آنها به اتمام رسید، نکته عجیب این مسابقه دور شدن ابومسلم و شهید قندی از سطح اول فوتبال ایران است!

آخرین پیروزی یک تیم یزدی مقابل تیم لیگ‌برتری به هفته سیزدهم لیگ پنجم باز می‌گردد که آنها در ورزشگاه خانگی یک بر صفر ملوان را شکست دادند و حالا این فرصت در اختیار چادرملو قرار گرفته تا با شکست دادن آلومینیوم به طلسم نزدیک به 19 سال پایان دهد و شگفتی در جام حذفی خلق کند و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کند.

چادرملو در بازی‌های آینده لیگ آزادگان می‌تواند شرایطی را فراهم کند که استان یزد نماینده دیگری در لیگ برتر داشته باشد و فصل آینده لیگ برتر با حضور تیمی از این استان باز هم تب داغ فوتبال را در آنجا فراگیر کند و ماجراجویی آنها در سطح اول فوتبال ایران شروع شود.

دیدار چادرملو و آلومینیوم ساعت 18:15 پنجشنبه برگزار خواهد شد و دو تیم برای صعود به مرحله نیمه نهایی تلاش خواهند کرد.

نظر شما