شناسهٔ خبر: 66687581 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

استقلال در قائمشهر امتیاز از دست می‌دهد

طاهرزاده: سیدجلال باید به اوسمار کمک کند

مهاجم سابق پرسپولیس می‌گوید با توجه به غیبت کریم باقری و مطهری در کادر فنی پرسپولیس حالا سیدجلال باید به اوسمار درباره مسائل روانی تیم کمک کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بهنام طاهر‌زاده، مهاجم اسبق پرسپولیس که به عنوان سرمربی تیم دانشجویان انتخاب برای تورنمنتی به بلژیک رفته بود، از کسب مقام سومی تیم تحت هدایتش صحبت کرده است: تیم ما بازی‌های بسیار خوبی ارائه داد و موفق شد به عنوان سومی برسد. از این حیث فکر می‌کنم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان در مسابقات دانشجویان بودیم.

او درباره برد اخیر پرسپولیس مقابل هوادار نیز گفت: برد بسیار باارزشی مقابل هوادار کسب کردیم .هر دو تیم مدعی قهرمانی در شرایط خیلی سختی قرار دارند و امتیاز از دست دادن در این شرایط در جنگ قهرمانی برای آنها حکم خودزنی را دارد.

طاهر‌زاده در رابطه با دبل عیسی و موقعیت‌های زیادی که در این بازی از دست رفت گفت: عیسی مهاجم گلزن و تمام‌کننده‌ای ایده‌آل است که دو گل ارزشمند زد با این حال سه فرصت گل هم از دست داد. البته کلا موقعیت زیاد از دست می‌دهیم چون شاید پرسپولیس در طول بازی دقیقه ۸-۷ موقعیت گلزنی داشت که خیلی راحت از دست رفتند. شاید با تمرکز کافی و تمرین بیشتر ضربه آخر مشکل گلزنی پرسپولیس حل شود.
او درباره جنگ قهرمانی دو تیم سرخابی گفت: فکر می‌کنم استقلال مقابل نساجی در قائمشهر امتیاز از دست خواهد داد از این رو شانس قهرمانی پرسپولیس را بیشتر می‌دانم.

طاهر‌زاده در رابطه با نقش اوسمار در رابطه با تکرار قهرمانی نیز گفت: یحیی جدا از مسائل فنی در روانشناسی هم تبحر بالایی داشت و دو دستیارش مطهری و باقری هم خیلی به سرمربی وقت تیم کمک می‌کردند. در حال حاضر هم نقش اوسمار در بالا بردن شرایط روانی تیم خیلی مهم است و سیدجلال خیلی می‌تواند به او در شرایط حساسی که تیمشان قرار دارد کمک کند.

نظر شما