شناسهٔ خبر: 66687389 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پرواز کنسل و اتوبوس خراب شد تا این حادثه رقم بخورد:

روایت تلخ درگذشت کاپیتان سابق تراکتور!

علی لطیفی ماجرای تلخ درگذشت رضا حسن‌زاده را بازگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، علی لطیفی، پیشکسوت فوتبال ایران، در جریان بازی بزرگداشت کاپیتان سابق تراکتور رضا حسن‌زاده حضور پیدا کرد و روایتی تلخ درگذشت این بازیکن را از زبان هم‌بازی سابق او سلمان تاجدار بازگو کرد.

لطیفی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: سلمان تاجدار، ناصر فرش‌باف و رضا حسن‌زاده در یک ماشین بودند و اتفاق عجیب و تلخی برای آنها پیش آمد و من این اتفاق تلخ را از زبان سلمان تاجدار برای شما بازگو می‌کنم، اصلا رضا اتفاقی برایش نیفتاده بود.

او ادامه داد: سلمان تاجدار و ناصر فرش‌باف در یک ماشین حضور داشتند و یک بازیکن جوان همراه آنها بود اما رضا حسن‌زاده تصمیم می‌گیرد همراه آنها برود و بازیکن جوان را راهی می‌کنند تا با ماشین دیگری برود، رضا حسن‌زاده با اینکه دو اخطاره بود همراه تیم‌ می‌رود. با توجه به اینکه کاپیتان تیم بود صندلی جلو ماشین می‌نشیند و سلمان تاجدار به همراه ناصر فرش‌باف صندلی عقب نشستند، زمانی که در جاده بودند یک کامیون مسیر حرکت آنها را می‌بندد، سلمان تاجدار می‌گفت که از بالا سر رضا حسن‌زاده به شیشه جلوی خودرو کوبیده می‌شود و ناصر فرشباف هم به همین شکل از بالای سر راننده به شیشه برخورد می‌کند.

لطیفی از قول سلمان تاجدار به روایت ادامه آن روز تلخ پرداخت و گفت: تاجدار می‌گفت که بعد از تصادف که او را از خودرو خارج کردند و روی او پتو کشیده بودند و او مدام می‌گفته من نمردم، اما همراهان تیم فکر می‌کردند که او فوت کرده است و رضا حسن‌زاده اشک می‌ریخت که من جواب خانواده‌ات را چه بدهم، زمانی که آمبولانس رسیده رضا حسن‌زاده همراه تاجدار بوده و عجیب اینجاست که لحظه‌ای که سلمان به هوش می‌آید رضا حسن‌زاده از هوش می‌رود، او کاملا به‌هوش بود و یکی از کسانی بود که سلمان تاجدار را در آمبولانس قرار می‌دهد اما به شکل عجیبی از دنیا می‌رود!

او در انتهای صحبتش گفت: چقدر عجیب است که هواپیمایی که قرار بوده به عسلویه برود پروازش کنسل می‌شود، اتوبوس تیم خراب می‌شود و این بازیکنان مجبور می‌شوند با خودروی سواری به مسیر ادامه دهند و این اتفاق تلخ رخ داد، رضا حسن‌زاده از خوبانی بود که از جمع ما جدا شد.

نظر شما