شناسهٔ خبر: 66686675 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

عملیات غواصی در خیابان های مشهد + جزئیات

عملیات غواصی در میدان امام انقلاب اسلامی مشهد ادامه دارد و پیش بینی می شود عملیات تخلیه و پاکسازی این منطقه احتمالا تا بامداد فردا ادامه داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری آنلاین، خراسان رضوی با اعلام هواشناسی استان، هشدار سطح نارنجی بارندگی دریافت کرده بود‎؛ فعالیت سامانه بارشی ازبعدازظهرسه‌شنبه (۲۵)به تدریج تقویت شد و روز چهارشنبه شهرستان‌های مختلف این استان شاهد بارندگی‌های شدید و بروز سیلاب و آبگرفتگی بودند که بیشترین حجم این بارش‌ها در مشهد ثبت شد. حجم آبگرفتگی در برخی مناطق کلانشهر مشهد از جمله میدان انقلاب اسلامی به حدی بود که تیم‌های غواصی آتش‌نشانی برای نجات مفقودین و ماشین‌های زیر آب رفته وارد عمل شدند.

مدیر روابط عمومی شهرداری مشهد در آخرین خبرها به همشهری گفت: عملیات غواصی در میدان امام انقلاب اسلامی مشهد ادامه دارد و پیش بینی می شود عملیات تخلیه و پاکسازی این منطقه احتمالا تا بامداد فردا ادامه داشته باشند.

محمداسماعیل شیخانی با بیان اینکه وضعیت بخش عمده معابر شهری به حالت عادی بازگشته است‏، افزود: در برخی مناطق به ویژه بزرگراه ها به دلیل لغزنده بودن مسیرها ترافیک همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما