شناسهٔ خبر: 66686623 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

بازگشت هیولای نفرت‌انگیز اتریشی به زندان در آستانۀ 90 سالگی

دادگاهی در اتریش اعلام کرد جوزف فریتزل که دخترش را 24 سال اسیر نگه داشته، صدها بار به او تجاوز کرده و از او صاحب 7 فرزند شده، می‌تواند از بازداشتگاه روانپزشکی به یک زندان عادی منتقل شود.

صاحب‌خبر -

دادگاه اتریش اعلام کرد: یوزف فریتزل، به که جرم تجاوز جنسی محکوم شده بود، می‌تواند از بازداشتگاه مخصوص بیماران روانی به زندان منتقل شود.

 به گزارش عصرایران به نقل از آسوشیتدپرس، دادگاهی در اتریش اعلام کرد که فریتزل که دخترش را 24 سال اسیر نگه داشته، صدها بار بار به او تجاوز کرده و از او صاحب 7 فرزند شده، می‌تواند از بازداشتگاه روانپزشکی به یک زندان عادی منتقل شود.

تصمیم روز دوشنبه جدیدترین تصمیم قانونی در مورد آینده جوزف فریتزل بود.

دادگاه ایالتی در شهر کرمس در بیانیه‌ای اعلام کرد که این مرد 89 ساله را می‌توان به زندان عادی منتقل کرد زیرا دیگر خطری ندارد که مستلزم نگهداری او در بازداشتگاه روانی باشد.

 این تصمیم بر اساس جلسه استماع فریتزل در 30 آوریل و همچنین گزارش‌های کارشناسان پزشکی قانونی و روانپزشکی بود.


دادگاه گفت که به دلیل زوال عقل و جسمانی رو به پیشرفت فریتزل، بازداشت روانپزشکی دیگر برای «اختلال شخصیت ترکیبی» او ضروری نیست، زیرا دیگر خطر ارتکاب جرایم جدی برای فریتزل وجود ندارد.

دادگاه گفت فریتزل را می‌توان برای یک دوره آزمایشی 10 ساله به زندان منتقل کرد اما نمی‌توان او را به طور کامل از بازداشت آزاد کرد.

دادستان‌ها به تصمیم قبلی در ژانویه اعتراض کردند که فریتزل می‌تواند به یک زندان عادی منتقل شود و هر دو طرف حق دارند نسبت به تصمیم اخیر تجدید نظر کنند.

 جنایت او در سال 2008 فاش شد و در سال 2009 به دلیل ارتکاب زنای با محارم، تجاوز جنسی، زورگویی، حبس و به بردگی گرفتن دخترش و قتل از روی سهل انگاری یکی از پسران شیرخوارش به حبس ابد محکوم شد.

فریتزل پس از اینکه معلوم شد دختر 18 ساله خود را در زیرزمین عایق صوتی خانه خود در سال 1984 حبس کرد، به "هیولا آمستتن" معروف شد.

در طول 24 سال، او بارها به دخترش تجاوز کرد و از او صاحب هفت فرزند شد که یکی از آنها مرد.

نظر شما