شناسهٔ خبر: 66686241 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون ورزش‌ سه‌گانه | لینک خبر

: :

:: پيام تبريك رييس فدراسيون تراي اتلون به مناسبت روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي

صاحب‌خبر -

به گزارش سايت رسمي فدراسيون تراي اتلون(سه گانه)؛ محمد كاظم حججي رييس فدراسيون تراي اتلون ۲۷ ارديبهشت مصادف با روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي را تبريك گفت.

متن اين پيام در زير آمده است:

پياده سازي افكار بزرگ نيازمند انديشه هاي سترگ است .بدون ترديد روابط عمومي به عنوان ركن اساسي نظام ارتباطي و اطلاع رساني نقش تعيين كننده اي در افزايش آگاهي هاي آحاد جامعه و فرهنگ سازي برعهده دارد.در قرن بيست و يكم ، صاحبان قدرت ارتباط و كساني كه هنر برقراري ارتباط موثر را دارند ، در زمره موفق ترين افراد قرن بشمار مي روند.

روابط عمومي خوب و هنر نفوذ درديگران و مهارت تاثير گذاري بر روي اشخاص در زمره فنوني است كه همه افراد علاقه مند به يافتن جايگاه مناسب بايد به آن مسلطباشند . به همين دليل داشتن روابط عمومي خوب و تسلط و علم برقراري ارتباط موثر امروزه بدون ترديد يك هنر مي باشد.

۲۷ ارديبهشت روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي نمادي است تا تلاش بي منت مديران و فعالان اين عرصه را پاس بداريم و بدانيم روابط عمومي صرفا يك عنوان شغلي نيست ، بلكه تنها فقط و فقط عشق است و فعاليت دلي. اينجانب اين روز را گرامي داشته و وظيفه خود ميدانم به تمامي دست اندركاران ارتباطات و روابط عمومي ، به ويژه فدراسيونهاي ورزشي تبريك عرض نموده و از درگاه خداوند متعال موفقيت و تندرستي برايتان آرزو مي نمايم .

محمد كاظم حججي

رييس فدراسيون تراي اتلون

نظر شما