شناسهٔ خبر: 66686174 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار:

جریان سکولاریسم به دنبال نفوذ در حوزه‌های علمیه است

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: جریان سکولار به دنبال نفوذ در بین حوزه های علمیه و به حاشیه بردن این مراکز دینی و علمی هستند؛ بنابراین طلاب باید با بصیرت خود مانع عملی شدن برنامه های این جریان منحط شوند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ضمن تبریک دهه کرامت در سخنانی اظهار داشت: امروز بعینه می‌بینیم که برخی از جریانات داخلی و خارجی به دنبال ایجاد حاشیه برای حوزه‌های علمیه و عالمان دینی در کشور هستند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار افزود: این جریانات تلاش دارند که بین مردم و حوزه یک دیوار بی اعتمادی بلند ایجاد کنند تا از این طریق به منافع شیطانی و پلید خویش دست پیدا کنند.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان یادآور شد: بارزترین این جریانات، جریان سکولار است که تلاش دارد در بطن حوزه‌های علمیه نفوذ پیدا کند و بدین منظور از عناصر نفوذی خود برای عملی کردن این نیت پلید استفاده می‌کند.

وی اضافه کرد: لذا شایسته است که طلاب با بصیرت و بینش خود مانع از تقویت و قوت گرفتن این جریانات دین ستیز شوند.

حجت الاسلام محمودی یادآور شد: زمانی که جریان سکولار در حوزه‌های علمیه جای پای خود را محکم نماید بی‌شک شاهد آسیب‌های بسیاری از نظر کمی و کیفی به این مراکز که کانون‌های دینی در کشورهای اسلامی محسوب می‌شوند وارد خواهد آمد و در این میان پیروز اصلی میدان دشمنان دین مبین اسلام می‌باشند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بنابراین شایسته است که طلاب از ورود به جریانات مشکوک و حاشیه دار به شدت پرهیز کنند و اجازه ندهند که در مسیر این جریانات قرار بگیرند و در بحث فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی همواره با بصیرت و دقت و بینش عمل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما