شناسهٔ خبر: 66686092 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

سیل مرگبار در مشهد و سیلاب در حرم رضوی؛ تعداد جان‌باختگان سیل مشهد اعلام شد/ ویدئو و تصاویر سیل مرگبار در مشهد و سیلاب در حرم رضوی؛ تعداد جان‌باختگان سیل مشهد اعلام شد/ ویدئو و تصاویر

به گزارش شبکه شرق، بارش شدید باران، موجب آبگرفتگی شدید معابر، وقوع سیلاب و سیل در مشهد شده است. در پی بارش شدید باران، سیل و آبگرفتگی سطح معابر و خیابان‌های مشهد، استاندار و مسئولان استانی در منطقه حضور پیدا کردند و دستورات لازم را اتخاذ کردند. بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، بارش شدید باران، موجب آبگرفتگی شدید معابر، وقوع سیلاب و سیل در مشهد شده است.

در پی بارش شدید باران، سیل و آبگرفتگی سطح معابر و خیابان‌های مشهد، استاندار و مسئولان استانی در منطقه حضور پیدا کردند و دستورات لازم را اتخاذ کردند.

بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اعلام کرد: در ۴۰ ساعت آینده، بارندگی و احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سمنان وجود دارد. نیروهای امداد و نجات آماده‌باش صدرصدی هستند و تیم‌های امدادی کمکی به این استان‌ها اعزام شده‌اند.

سیل در مشهد

تعداد جان‌باختگان سیل در مشهد اعلام شد

تعداد جان‌باختگان سیلاب و سیل در مشهد به چهار نفر رسید. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: تعداد جان‌باختگان سیل در مشهد به چهار نفر رسید.

محسن ذاکریان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی اظهار کرد: دو نفر در «میدان انقلاب» و دو نفر در نزدیکی «بلوار سیدی» مشهد بر اثر گرفتار شدن در سیلاب جان خود را از دست دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: همچنین از ظهر امروز تاکنون، گزارش مفقود شدن ۱۲ نفر در استان بر اثر بارندگی و سیلاب دریافت شده است.

غواصان آتش‌نشانی مشهد، پیکر دو فرد جان‌باخته در سیلاب این شهر را از درون خودرو گرفتار در سیلاب پل انقلاب مشهد خارج کردند.

سیل در مشهد

سیل در مشهد

سیل در میدان انقلاب مشهد ادامه دارد

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: میدان انقلاب همچنان گرفتار سیلاب است و تا صبح فردا صبح عملیات امداد و تخلیه سیلاب ادامه دارد.

مهدی یعقوبی، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد اظهار کرد: میدان انقلاب همچنان گرفتار سیلاب است و تا صبح فردا، صبح عملیات امداد و تخلیه سیلاب ادامه دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد بیان کرد: حدود ۱۰۰ آتش نشان و غواص و ۵۰ ماشین آتش نشانی در میدان انقلاب حضور دارند.

او افزود: با تخلیه آب از زیرگذر انقلاب تعداد ماشین‌های گرفتار به صورت دقیق مشخص خواهد شد و هنوز آمار دقیقی وجود ندارد. حدود ۵۰ خانه در محله سیدی دچار آبگرفتگی شده‌اند.

سیل در مشهد

سیل بلوار نماز در مشهد و محاصره خودروها در آب

تصاویری از گرفتار شدن چند خودرو در سیلاب بلوار نماز مشهد را ببینید.

لغو پروازها به دلیل سیل در مشهد و انسداد مسیرها

اداره‌کل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی از مسافران خواست پیش از عزیمت به فرودگاه مشهد با اطلاعات‌ پرواز تماس حاصل کنند.

براساس گزارش روابط‌عمومی فرودگاه‌های خراسان‌رضوی، با توجه به بارش شدید باران، آب‌گرفتگی معابر و انسداد مسیرهای منتهی به فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس، از زائران و مسافران درخواست می‌شود حتی‌الامکان جهت عزیمت به‌سمت فرودگاه از قطار شهری استفاده کنند.

براساس هماهنگی‌های انجام شده در حال حاضر سرفاصله قطار شهری به‌سمت فرودگاه به ۱۰ دقیقه کاهش پیدا کرده است.

همچنین از مسافران درخواست می‌شود پیش از عزیمت به فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد با اطلاعات پرواز فرودگاه با شماره ۱۹۹ یا تلفن مستقیم ۰۵۱۳۳۴۰۰۰۱۹ الی ۲۳ تماس حاصل کنند.

گفتنی است؛ وضعیت فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد عادی بوده و بارش شدید باران هیچ خللی در انجام پروازها به وجود نیاورده است.

منبع: sharghdaily-930896

نظر شما