شناسهٔ خبر: 66685889 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

شنای خلاف جهت «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار/ مشتری‌ها از بازار رفتند؛ قیمت خودرو کاهشی شد+ جدول قیمت شنای خلاف جهت «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار/ مشتری‌ها از بازار رفتند؛ قیمت خودرو کاهشی شد+ جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز؛ روند کاهشی قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی از ابتدای هفته جاری استارت خورد، اما بررسی بازار نشان می‌دهد این روند پایدار نمانده و امروز افت قیمت در بازار خودرو کمرنگ شده است. رصد محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز نشان می‌دهد، تمایل قیمت خودرو به ثبات و کاهش قیمت بوده و

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز؛ روند کاهشی قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی از ابتدای هفته جاری استارت خورد، اما بررسی بازار نشان می‌دهد این روند پایدار نمانده و امروز افت قیمت در بازار خودرو کمرنگ شده است.

رصد محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز نشان می‌دهد، تمایل قیمت خودرو به ثبات و کاهش قیمت بوده و با این شرایط برخی از پرطرفدارهای داخلی موضع خود را حفظ کردند و قیمت برخی دیگر در بازار عقب نشینی کرد. اما در بازار بی‌رمق امروز «دنا پلاس توربو اتومات» شکل افزایشی داشت، تا به این طرق شاهد نوسان قیمت در این باشیم.

فعالان بازار همچنان آشفته بازار نرخ دلار را دلیل نوسان قیمت خودرو می‌دانند. فعالان بازار به این نکته نیز اشاره می‌کنند با توجه به کاهشی شدن نرخ دلار، تقاضا در بازار خودرو هم کاهشی شد و خریداران به امید افت قیمت بیشتر دست از خرید کشیده‌اند.

در میان محصولات بازار خودرو بیشترین کاهش به «شاهینG» و  «هایماS7» رسید و این دو خودرو افت 10 میلیونی قیمت داشتند، در کنار خودروهای که افت قیمت داشتند امروز شاهد رشد قیمت «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار نیز بودیم.

قیمت محصولات ایران خودرو

 در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس توربو اتومات»، «پژو207 پانوراما اتوماتیک»، «هایماS7»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

بر اساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز در بازار «دنا پلاس توربو اتومات» 995 میلیون تومان قیمت خورد برخلاف روزهای گذشته رشدی 5 میلیونی را ثبت کرد. با بررسی بازار می‌‌توان گفت «پژو207 پانوراما اتوماتیک» هم بدون تغییر 895 میلیون تومانی ماند. از سوی دیگر «هایما S7» هم در بازار یک میلیارد و 640 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی 10 میلیونی را ثبت کرد. در میان ایران خودرویی‌ها امروز «تارا V2 اتومات» هم 966 میلیون تومان قیمت گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. «رانا پلاس» هم 617 میلیون تومان در بازار قیمت خورد و افت 3 میلیونی داشت. از سوی دیگر، در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو پارسLX» هم در بازار  بدون تغییر 775 میلیون قیمت خورد.

اقتصاد 26

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهینG» در بازار 720 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افتی 10 میلیونی داشت. در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 445 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افتی 5 میلیون تومانی را ثبت کرد و «کوییک دنده‌ایS» هم با افت 4 میلیونی در بازار 425 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر، ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تیبا هاچ‌بکEX» هم 420 میلیون تومانی شد و تغییر قیمت نداشت. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز بدون تغییر 435 میلیون تومان قیمت‌ خورد و ترمز کاهش قیمت «اطلس» هم کشیده شده این خودرو در بازار امروز 575 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اقتصاااد 26

همچنین بخوانید
  • سقوط آزاد قیمت پژو پارس LX در 24 ساعت/ عقب‌نشینی دنا پلاس توربو از کانال میلیاردی‌ها + جدول قیمت
  • کاهش 10 میلیونی قیمت این دو خودرو/ بازار همچنان نزولی+ جدول قیمت
  • «کوییک دنده‌ایS» ارزان شد/ سراشیبی قیمت ها در بازار + جدول قیمت
  • افت 10 میلیونی 3 خودرو در میان پرطرفدارها + جدول قیمت

منبع: eghtesadnews-647037

نظر شما