شناسهٔ خبر: 66685715 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سومین همایش ملی حسابداری در دامغان برگزار شد

دامغان- سومین همایش ملی چشم اندازهای نوین در حسابداری با حضور اساتید و دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها در دامغان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سومین همایش ملی چشم اندازهای نوین در حسابداری در دامغان بعد از ظهر چهارشنبه با حضور اساتید دانشگاه، اعضای هیأت علمی، پژوهشگران و جمعی از دانشجویان و علاقمندان برگزار شد.

در این همایش یک روزه که در سالن خوارزمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان برگزار شد بیش از ۱۵۰ نفر از اساتید دانشجویان رشته‌های حسابداری، اقتصاد و مدیریت مالی از استان‌های مختلف کشور حضور داشتند

محمود بانی دبیر علمی این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، هدف از برگزاری را تحقق شعار امسال، جهش تولید و بررسی مشکلات کسب و کارهای کوچک و توسط عنوان کرد و گفت: از ۱۵۷ مقاله ارسالی به دبیرخانه ۱۲۴ مقاله پذیرفته شده که ۱۰۰ مقاله به صورت پوستر و ۲۰ مقاله به صورت سخنرانی ارائه می‌شود

وی مهمترین محور همایش را حسابداری، حسابرسی و تحولات فناوری اطلاعات، نقش حسابداران و حسابرسان در ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها، اخلاق در حسابداری و حسابرسی حسابداری مدیریت، مدیران مالی و تنظیم بودجه و… اعلام کرد.

بانی بیان کرد: بانکداری شرکتی، حقوق مالی و اقتصادی، کارآفرینی دیجیتال، رشد و توسعه کسب و کار، مهندسی مالی و هوش مصنوعی در حسابداری و حسابرسی دیگر محورهای این همایش است.

نظر شما