شناسهٔ خبر: 66685692 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل شیلات استان بوشهر:

پروژه ساخت زیستگاه مصنوعی آبزیان در استان بوشهر اجرا می شود

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت:در حال حاضر مطالعاتی در خصوص ساخت زیستگاه مصنوعی با استفاده از اعتبارات دولتی در استان بوشهر انجام شده است و امیدواریم با همکاری بخش خصوصی موضوع گسترش یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر عقیل امینی چهارشنبه شب در نشست با مدیران شرکت پلیمر با اشاره به اهمیت موضوع بازسازی ذخایر گفت: بازسازی ذخایر موضوع بسیار مهم و مورد نیاز در استان بوشهر است که نیاز به توجه جدی دارد و امیدواریم با همکاری بخش خصوصی اقدامات مثبت در این خصوص انجام شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر بیان کرد: تفاهم نامه امضا شده با این شرکت اولین قرارداد بخش خصوصی با اداره شیلات در موضوع بازسازی ذخایر است.

وی تصریح کرد: امیدواریم در گام‌های بعدی علاوه بر گونه یاد شده در تفاهم نامه یعنی ماهی شانک زردباله، از سایر گونه‌های آبزی که در معرض خطر هستند از جمله ماهی مرکب هم بتوانیم حمایت کنیم.

امینی گفت: بخش آموزش جامعه صیادی در خصوص صید گونه‌های رهاسازی شده موضوع مهم است که باید در موضوعات مرتبط با ترویج صیادان حتماً آموزش داده شود.

امینی بیان کرد: در حال حاضر مطالعاتی در خصوص ساخت زیستگاه مصنوعی با استفاده از اعتبارات دولتی در استان بوشهر انجام شده است و امیدواریم با همکاری بخش خصوصی بتوانیم موضوع را گسترش دهیم.

برچسب‌ها:

نظر شما