شناسهٔ خبر: 66684275 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اولویت اول و آخرم ملوان است؛

تارتار: مقابل سپاهان احتیاط نمی‌کنم

مهدی تارتار اعلام کرد انتخاب اول او برای فصل آینده ملوان خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ملوان فردا در مرحله یک چهارم جام حذفی برابر سپاهان قرار خواهد گرفت. مهدی تارتار امروز در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و در ابتدا گفت: خیلی خوشحالم که دوستان خوب گذشته را زیارت می‌کنم و در شهر زیبای اصفهان هستم. این بازی از مسابقات حذفی است و باید با تمرکز بالا بازی کرد. دو تیم سپاهان و ملوان با توجه به اینکه شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارند، تمرکز بیشتری روی جام حذفی گذاشته‌اند. ما از روز اول گفتیم که جام حذفی را جدی می‌گیریم.

وی افزود: بازی‌های سپاهان و ملوان همیشه جذاب بوده است، به خصوص امسال که دو بازی رفت و برگشت زیبا بود؛ امیدواریم فردا هم همین اتفاق بیفتد. هرچند که در مسابقات حذفی باید محتاط باشی، ولی ما سعی می‌کنیم بدون احتیاط بازی کنیم و به زیبای‌هایی بازی کمک کنیم. ان‌شاءالله که کم اشتباه باشیم و تیم خوب سپاهان را شکست بدهیم. تک بازی است و ان‌شاءالله بتوانیم به مرحله بعد برویم.

تارتار در واکنش به اینکه ملوان گربه سیاه سپاهان است، گفت: ملوان تیم ریشه‌دار و باسابقه‌ای است و در مسابقات حذفی کشور افتخارات زیادی دارد. بحث گربه سیاه به کنار اما امسال و حتی در گذشته ملوان همیشه رقیب سرسختی برای تیم‌های مدعی بوده است. سپاهان هم همیشه یک تیم مدعی است و ساختاری بسیار قوی دارد. ما امسال برابر تیم‌های مدعی خوب عمل کردیم و برابر سپاهان، پرسپولیس و استقلال امتیاز گرفتیم. ما می‌توانیم حریف سرسختی برای همه تیم‌ها باشیم.

سرمربی ملوان در پاسخ به اینکه آیا این تیم می‌تواند فصل آینده جزء مدعیان قهرمانی باشد، عنوان کرد: ملوانی که امسال شکل گرفته، با توجه به قانون سربازی و با جذب چند بازیکن می‌تواند سال آینده مدعی باشد اما به این شرط که مسئولان پای کار بیایند. من بارها گفتم گزینه اولم ملوان است، چون سختی‌هایش را کشیدم. روزی که آمدم، پنج بازیکن هم سر تمرین نبود که آنها هم سرباز بودند. جا دارد باز هم از زحمات گروه قبلی، مازیار زارع عزیز، پژمان نوری و اشکان پوررشید تشکر کنم اما به خاطر مشکلاتی که وجود داشت و آنها رفتند، این تیم متلاشی شده بود.

1992132

او ادامه داد: ما سختی‌هایش را کشیدیم و الان هم دوست داریم بهره‌اش را ببریم اما به شرط اینکه پای کار بیایند. منِ مهدی تارتار دنبال ارتقا هستم و مردم همین را می‌خواهند و نمی‌پذیرند سال بعد ملوان پایین جدول باشد. این تیم باید برای سهمیه بجنگد و حتی برای قهرمانی تلاش کند. لازمه‌اش این است که کل مردم استان و تمام پتانسیلی که در شهرستان است، کمک کنند. این همه سرمایه‌گذار در منطقه آزاد انزلی هست. وقتی مردم یک تیمی را انقدر دوست دارند و زندگی‌شان به نتایج ملوان بستگی دارد، مسئولان هم باید کمک کنند. دلخوشی مردم انزلی این تیم است؛ با بردش کیف می‌کنند و با باختش زندگی برایشان جهنم می‌شود. مسئولان وسط کار بیایند و ان‌شاءالله یک تیم خوب و گردن کلفت را برای سال بعد آماده کنند. من هم با افتخار در خدمت ملوان خواهم بود.

تارتار در پاسخ به اینکه آیا برنده بازی فردا می‌تواند قهرمان جام حذفی شود، گفت: این مرحله واقعا سخت است. ضمن احترام به سایر تیم‌ها، این دو تیم باکیفیت هستند. ولی فکر می‌کنم گذر از این مرحله به تیم صعودکننده خیلی کمک می‌کند که بتواند برای جام گرفتن آماده شود. پس از این بازی، دو بازی بیشتر نیست و اگر تیمی بتواند از این مرحله بیرون بیاید، راهش همواره می‌شود. ان‌شاءالله آن تیم ما باشیم.

سرمربی ملوان درباره مسائل مربوط به پرونده فساد اظهار داشت: من خیلی کوتاه می‌گویم و نمی‌خواهم این مسئله را باز کنم. فقط انتظارم از مسئولان کشور این است که با آنهایی که تخطی کردند، برخورد شدید کنند، وگرنه بدآموزی می‌شود. باید انقدر برخورد شدید باشد که دیگر هیچکس جرات نکند تخلف کند، چون بحث حق‌الناس است. شما اگر جام را از یکی بگیری و به دیگری بدهی، در حقش ظلم کرده‌ایم. آن شخص هر کسی باشد، تفاوتی ندارد. وقتی با کارهای غیراخلاقی توانسته‌ای نتایج را تغییر بدهی، طبیعتا در حق انسان ظلم شده است.‌ انتظار ما فقط برخورد شدید یا متخلفین است.

او درباره مصدومان و محرومان ملوان برای تقابل با سپاهان توضیح داد: محروم نداریم اما با توجه به فشردگی مسابقات چند بازیکن مصدوم داریم. در تلاش هستیم که برای بازی فردا برسند. باید از گروه پزشکی تیم و در رأس آنها آقای دکتر صیاد و آقای دکتر جلالی تشکر کنم. خیلی زحمت می‌کشند که بازیکنان را آماده کنند. واقعا کار سخت شده و بازی‌ها خیلی فشرده است. از نظر تجهیزاتی تیم ما امکانات زیادی ندارد که اینها را زود ریکاوری کنیم. خیلی از تیم‌ها بهترین تجهیزات را دارند. ما چاره‌ای نداریم و پزشکان تلاش می‌کنند تا ان‌شاءالله بچه‌ها به بازی فردا برسند.

نظر شما