شناسهٔ خبر: 66684169 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان صنعت | لینک خبر

لیست قیمت محصولات بهمن موتور اعلام شد

تحریریه جهان صنعت نیوز

بر اساس فراخوان های جدید فروش گروه بهمن، لیست قیمت محصولات بهمن موتور با افزایش قابل توجه اعلام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، در روزهای اخیر بخشنامه های جدید فروش مربوط به سامانه یکپارچه در طرح های مختلف منتشر شد و حالا لیست کامل و جدیدی از محصولات سواری بهمن موتور داریم. بر اساس فراخوان های منتشر شده تمامی محصولات بر اساس هزینه های جاری سال جدید، افزایش قیمت داشته اند.

فیدلیتی پرایم جدید همچنان به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر با فناوری AVL اتریش مجهز است. این پیشرانه ۱۵۵ اسب بخار را با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده فیدلیتی پرایم جدید ۶ سرعته دو کلاچه تَر است و فناوری گتراک را دارد. این جعبه دنده توان را به چرخ های جلو منتقل می کند و در بخش تعلیق جلو با ساختار مک فرسون طرف هستیم. در بخش عقب هم سیستم تعلیق مولتی لینک در فیدلیتی پرایم جدید دیده می شود.

زیر کاپوت این کراس اوور بهمن موتور یک پیشرانه ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDi) را داریم. این موتور آشنای چری توان تولید نهایت قدرت ۱۹۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر را دارد. جعبه دنده فیدلیتی پرستیژ از نوع ۷ سرعته دو کلاچه تر است و این خودرو یک دیفرانسیل جلو به حساب می آید.

منبع: آخرین خودرو

نظر شما