شناسهٔ خبر: 66683699 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار دیواندره:

حضرت معصومه(س) الگوی تقوا و فداکاری برای دختران است

دیواندره_فرماندار دیواندره گفت: حضرت معصومه(س) الگوی تقوا و فداکاری برای دختران جامعه اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد حسینی عصر چهارشنبه در مراسم روز دختر با تبریک دهه کرامت، ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، اظهار کرد: حضرت فاطمه معصومه (س) به عنوان نمونه کامل یک زن مسلمان، الگوی تمام عیار دختران ما هستند.

وی بیان کرد: ایشان در تمام عرصه‌های زندگی، از جمله علم، تقوا، عبادت، ایثار و فداکاری، اسوه حسنه و الگوی بی‌بدیلی برای همه زنان و دختران مسلمان به شمار می‌روند.

حسینی با اشاره به مقام والای حضرت فاطمه معصومه (س) و جایگاه دختران در اسلام، گفت: دختران، گل‌های نجمه ایران هستند و ما وظیفه داریم که از آنها حمایت و پشتیبانی کنیم تا بتوانند به استعدادهای خود شکوفا شده و در مسیر پیشرفت و تعالی کشور گام بردارند.

فرماندار دیواندره افزود: دختران امروز، مادران و مدیران فردای جامعه هستند و ما باید با فراهم کردن زمینه‌های لازم، آنها را برای ایفای نقش‌های مهم خود در آینده آماده کنیم.

حسینی اضافه کرد: دختران ایران، با استعدادها و توانمندی‌های خود، می‌توانند نقش‌آفرینان عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باشند و به پیشرفت و توسعه کشور کمک کنند.

اجرای گروه سرود تندگویان، اجرای نمایش رزمی کاراته، اجرا گروه تئاتر، شعرخوانی، مسابقات فرهنگی و ورزشی و اهدای جوایز از برنامه‌های این مراسم بود.

گفتنی است؛ در پایان از دختران نمونه شهرستان دیواندره تقدیر به عمل آمد.

نظر شما