شناسهٔ خبر: 66683501 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تاریخ ۲ مناظره میان «جو بایدن» و «دونالد ترامپ»

اولین مناظره میان جو بایدن و دونالد ترامپ دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا پنجشنبه ۷ تیر ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا و دونالد ترامپ رئیس‌جمهور پیشین این کشور امروز چهارشنبه توافق کردند که ۲ مناظره در ماه‌های ژوئن و سپتامبر برگزار کنند.

بر اساس اعلام این رسانه، اولین مناظره در روز ۲۷ ژوئن (پنجشنبه ۷ تیر ماه ۱۴۰۳) به میزبانی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان که زمینه را برای اولین رویارویی ریاست جمهوری طی چند هفته آینده فراهم کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، جو بایدن در این خصوص اعلام کرد: من دعوتی از سوی سی ان ان برای مناظره در ۲۷ ژوئن دریافت کرده و آن را پذیرفتم.

این در حالیست که دونالد ترامپ نیز به «کیتلان کالینز» از مجریان سی‌ان‌ان گفت: پاسخ من مثبت است، من (برگزاری مناظره را) می‌پذیرم.

در شرایطی که حدود ۵ ماه به انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده است، پیشتر دونالد ترامپ در پیامی جو بایدن را برای مناظره انتخاباتی دعوت کرده بود.

ترامپ در شبکه اجتماعی تروت سوشال ( Truth Social) نوشته بود: برای صلاح کشورمان مهم است که من و جو بایدن در مورد موضوعاتی که برای آمریکا و مردم آمریکا حیاتی‌اند، بحث کنیم. من او را به مناظره در هر زمان و هر مکانی دعوت می‌کنم.

نظر شما