شناسهٔ خبر: 66683305 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

فقط به دنبال بردن هستیم؛

اوزونیدیس: هوادار در روز بد باید کنار تیم باشد

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر نسبت به نتایج این تیم در هفته‌های اخیر ابراز ناراحتی کرد و توضیحات جالبی درباره روش بازی تیمش در مصاف روز آینده داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌ سه"، مارینوس اوزونیدیس سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در نشست خبری پیش از دیدار برابر هوادار در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با تاکید بر اینکه بازی مهمی برای سرمه‌ای پوشان در پیش است، حرف‌هایش را آغاز کرد و گفت: بازی خیلی مهمی برای ماست، چون ما می‌خواهیم از این مرحله صعود کنیم. می‌دانیم یک بازی است و حق اشتباه نداریم. در طول مسابقه باید تمرکز داشته باشیم؛ حالا چه در 90 دقیقه و چه در وقت‌های اضافی.
او سپس درباره شرایط برخی بازیکنان تیم صحبت کرد: منتظریم شرایط چند بازیکن را ببینیم که تصمیم‌گیری کنیم می‌توانند بازی کنند یا خیر. ما مثل همیشه مشکلات و مصدومیت‌هایی داریم. 

ویدئو: 332862

سرمربی یونانی تیم گل گهر سپس به نتایج ضعیف این تیم در 7 بازی اخیر لیگ برتر اشاره کرد و این نتایج را نامنصفانه توصیف کرد: در بازی‌های اخیر ما خیلی خوب بازی می‌کنیم، ولی می‌بازیم. وقتی خیلی خوب هم بازی می‌کنیم، باز هم می‌بازیم. فردا مهم نیست خوب بازی کنیم یا بد بازی کنیم و فقط به دنبال بردن هستیم.
او سپس درباره دلایل باخت و عملکرد ضعیف گل گهر در بازی‌های اخیر مورد سوال قرار گرفت و در واکنش به آن اینطور واکنش داشت: دلایل زیادی دارد. الان وقت مناسبی برای توضیح دادن این موارد نیست. از دیدگاه سرمربی خسته شده‌ام که همه بگویند چقدر خوب بازی می‌کنید ولی وقتی می‌بازیم خسته کننده است.

مارینوس با تمجید از بازیکنانش گفت: برای بازیکنانم همین اتفاق افتاده است. خوب بازی می‌کنند و همه تلاششان را می‌کنند. همه کار می‌کنند، ولی در آخر تیم رقیب خوشحال می‌شود. شاید باید فردا تغییر رویه بدیم (خنده تلخ) و فقط به دنبال بردن بازی باشیم. فردا بازی حذفی است و بازی‌های حذفی کاملا متفاوت است.

2022230

اوزونیدیس در واکنش به این سوال که گل گهر مصدومی هم دارد یا خیر گفت: بله مصدومانی داریم که نمی‌خواهم درباره آنها صحبت کنم. باید شرایط را بررسی کنیم. مهم‌ترین مسئله این است بازیکنانی که بازی می‌کنند صددرصد توان‌شان را بگذارند.

خبرنگاری از اوزونیدیس پرسید که هواداران گل گهر از نتایج تیم ناراضی هستند. او سپس پرسید که کادر فنی چه کاری انجام می‌دهد که فردا آنها را خوشحال کند. سرمربی یونانی گل گهر در واکنش به این سوال گفت: این طبیعی است که آنها خوشحال نباشند. همه ما وقتی نتیجه نمی‌گیریم، خوشحال نیستیم. من و بازیکنانم بیشتر از هواداران ناراحت هستیم. در این مسابقات که نتیجه نگرفتیم، نمی‌گویم خیلی خیلی بهتر بودیم ولی در بسیاری از آنها بهتر از حریفمان بودیم ولی شانس‌هایمان را از دست دادیم. 
سرمربی یونانی گل گهر سپس به نکته مهمی درباره فرهنگ هواداری اشاره کرد و افزود: بارها گفتم هواداران و افرادی که اطراف تیم هستند، باید وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد نزدیک تیم باشند و از تیم حمایت کنند نه وقتی تیم می‌برد. به خاطر همین نیاز داریم که فردا هواداران بیایند و از دقیقه یک تیم را حمایت کنند.

نظر شما